Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hosting voor forumleden/bezoekers?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Tom,

Om over te schakelen dien je niet te wachten hier, want 'als' (wat er lijkt mij te weinig interesse te zijn) er zo'n BD pakket komt, dan zal dat een afgeslankt pakket zijn om de prijs te drukken (geen domeinnaam e.d. ...). De geïnteresseerden zullen ook wel de weg naar de site vinden, ook zonder een 'BD pakket'. Vandaar dat ik de topic ga laten zakken (geen sticky post meer).
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

hoi sven, ook ik heb wel interesse in wat extra space, maar ben niet echt bereid om er veel voor te betalen, aangezien ik deze nog niet echt nodig heb.
      25€ per blok van 50 mb vind ik aannemelijk, indien mogelijk en er nood aan is zou ik per blok mijn mb's (willen kunnen) verhogen.
      als je het simpel brengt (en in de nederlandse taal), en ik ook nog mijn website (gemaakt met frontpage)erop kan gebruiken, ben ik vrijwel zeker een klant.

succes,

digiron

Comment

'k bezit nog geen digitale camera, maar "hij" staat op de begroting voor november.

['k Hoop op een C-4040 of misschien de nieuwe C-50 van Olympus]

Uiteraard heb ik interesse voor uw voorstel om wat HD ruimte te kopen voor de kiekjes...

Heeft de prijs/MB reeds een concrete vorm gekregen?

Comment

Blueink,

ik denk niet dat dit gaat verder uitgewerkt worden, gezien de relatief kleine interesse.
          --

Comment

Patrick,

bedankt voor de info, maar het probleem is niet van technische of organisatorische aard. Ik heb racks staan in een datacenter, verbonden met 5x100mbit/sec, 't probleem is altijd de traffiek. 34mbit is trouwens niet nodig hoor, met een 10-tal mbit kan je al heel wat doen, maar je moet toch rekenen dat de inkoopprijs van die bandbreedte toch ongeveer een 8000 Euro/maand zal kosten, exacte prijzen zou ik moeten berekenen, maar ik denk dat het ergens in die grootte orde moet liggen.

Ter info, ik heb thuis een vast ip achter een adsl lijn, maar zoals gezegd is de upstream daarvan veeeel te klein.
            --

Comment

Sven,
              als je bij wijze van test eens Nuke (webportal) op een linuxserver wil uitproberen zal ik een login aanmaken voor jou. Stuur een mailtje naar patrick.van.hoorde@turboline.be . PS. ik heb geen beperking van 128 k
              Groeten,
              Pat
              http://www.pvhsdw.be

Comment

Patrick,
                bedankt voor het aanbod, maar is echt niet nodig;
                - heb thuis ook een Linuxservertje staan met phpbb er op
                - op het werk een leased line van 5mbit (+ Solaris servers)
                - bij SiteHosting 5x100mbit (+ W2K Servers)

Kan dus eender wat testen als ik wil
                --

Comment

Working...
                X