Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
En inderdaad twee keer nadenken voor ge iets schrijft allemaal EN zeker ook twee keer nadenken voor ge iets interpreteert. Als lezers en schrijvers een beetje rekening houden met de nadelen van forumcommunicatie (is dat een woord?), kunnen we rustig genieten van de voordelen ervan.
@ iedereen
bedankt voor de steun en begrip
@ Hombre bedankt en excuses aanvaard, en je weet beter dan wie ook dat ik het met dat niet zo moeilijk heb.
@ Teddy-Bear, bedenk ook eens dat ook andere mensen veel tijd en energie aan BD spenderen dus niet de Mods en Crew alleen. Het is dank zij hen dat jullie o.a. zoveel werk hebben.
@ ebbie1971 het ging hier helemaal niet over het feit dat je foto al of niet mooi was, maar om het principe, op BD wordt soms terecht streng gemodereerd om orde op zaken te houden, wel mijn vraag was enkel in die zin en dat ze juist was, was duidelijk door de aanpassingen nadien.
Voor mij is deze zaak dan ook gesloten en de spons erover geveegd, en zoals door een verstandig lid reeds eerder hier gezegd, laat ons vooralleer we reageren en wat schrijven, twee keer nadenken over de neergepende tekst, het is geen gesproken taal.
vriendelijke groeten roland, bij deze terug in de stal
Comment