Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joepie ! 2de zit is eindelijk gedaan....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Tom314,

    Hartelijke dank voor je toelichting! Het zijn dus "herkansers"!

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Originally posted by jmvanos
      Hallo aankomend criminoloog,

      Je hebt tentamen(s?) gedaan als ik het goed begrijp (?)
      Ik bent te laat om je sterkte te wensen tevoren, maar ik leef met je mee voor de uitslag. Hoever ben je nu (dan)? Is er al bijna reden voor een groot feest ? want dan zijn wij BD-ers van de partij natuurlijk...
      Idd, 2de zit is dus een "herkansing" van je examens in 1ste zit (juni)

      Het is mijn laatste jaar, maar vermits ik een thesisjaar doe (ik combineer studeren en werken) moest ik dus op alle vakken 12/20 hebben om er het komende jaar vanaf te zijn. En als je dan een 11,5 , 2 maal een 11 en een 10 hebt, tja... dan moet je die vakken dus nog eens opnieuw doen Maar daar komt nog bij dat ik een dikke 2 maanden ziek ben geweest (klierkoorts, ook wel eens kissing-disease genoemd...) en heb dus een bijzonder slechte voorbereiding gehad op mijn 1ste zit. Trouwens, was tijdens de 1ste zit nog steeds sneller moe dan voorheen (kon me niet zo lang concentreren).
      Maar ja, that's life: de ene keer heb je wat geluk, de andere keer een tegenslag...

      Dus kan ik terug gaan werken (oef !) en dan op mijn gemakje mijn thesis afwerken !
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

      Comment


      • #18
        Originally posted by jmvanos
        Hallo aankomend criminoloog,

        Je hebt tentamen(s?) gedaan als ik het goed begrijp (?)
        Ik bent te laat om je sterkte te wensen tevoren, maar ik leef met je mee voor de uitslag. Hoever ben je nu (dan)? Is er al bijna reden voor een groot feest ? want dan zijn wij BD-ers van de partij natuurlijk...
        Idd, 2de zit is dus een "herkansing" van je examens in 1ste zit (juni)

        Het is mijn laatste jaar, maar vermits ik een thesisjaar doe (ik combineer studeren en werken) moest ik dus op alle vakken 12/20 hebben om er het komende jaar vanaf te zijn. En als je dan een 11,5 , 2 maal een 11 en een 10 hebt, tja... dan moet je die vakken dus nog eens opnieuw doen
        Maar daar komt nog bij dat ik een dikke 2 maanden ziek ben geweest (klierkoorts, ook wel eens kissing-disease genoemd...) en heb dus een bijzonder slechte voorbereiding gehad op mijn 1ste zit. Trouwens, was tijdens de 1ste zit nog steeds sneller moe dan voorheen (kon me niet zo lang concentreren).
        Maar ja, that's life: de ene keer heb je wat geluk, de andere keer een tegenslag...

        Dus kan ik nu terug gaan werken (oef !) en dan op mijn gemakje mijn thesis afwerken !
        Maar eerst een weekje ontspanning in Budapest !

        Burdy: "Bonne merde" voor je laatst examens !

        VJ: Je examineert waarschijnlijk niet het vak 'Nederlands' want verbetert is met een 't' achteraan
        Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

        Comment


        • #19
          Originally posted by crimi
          VJ: Je examineert waarschijnlijk niet het vak 'Nederlands' want verbetert is met een 't' achteraan
          AAARRRRGHHH... Ik probeer er altijd zo op te letten... (merk op dat ik niet het uitvlucht "dat was om te zien of ge aan het opletten waart" gebruik )


          Jörg

          edit: nu was het gewoon een verkeerde smilie
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

          Comment


          • #20
            Originally posted by jmvanos
            Yannick en Burdy: ook veel sterkte gewenst in deze spannende tijd en inderdaad: bekijk het van de positieve kant en geniet van jullie studententijd. Wat studeren jullie ? Dan kunnen wij wat concreter meeleven...
            1e jaar Toegepaste Informatica, ik bekijk het in ieder geval positief .. maar mijn ouders niet

            als de geldkraan niet meer openstaat is het studeren minder leuk
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #21
              Originally posted by yannick
              Originally posted by jmvanos
              Yannick en Burdy: ook veel sterkte gewenst in deze spannende tijd en inderdaad: bekijk het van de positieve kant en geniet van jullie studententijd. Wat studeren jullie ? Dan kunnen wij wat concreter meeleven...
              1e jaar Toegepaste Informatica, ik bekijk het in ieder geval positief .. maar mijn ouders niet

              als de geldkraan niet meer openstaat is het studeren minder leuk
              ach, always look at the bright side of life .. zonder geldkraan gaat studeren plots veel vlotter .. ik heb nooit zo'n goede resultaten gehad dan toen ik zelf ging werken om m'n studies te bekostigen .. de motivatie om te slagen was immers enorm

              Comment


              • #22
                Originally posted by Visio
                ach, always look at the bright side of life .. zonder geldkraan gaat studeren plots veel vlotter .. ik heb nooit zo'n goede resultaten gehad dan toen ik zelf ging werken om m'n studies te bekostigen .. de motivatie om te slagen was immers enorm
                Jep, dat is bij mij ook het geval !
                Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                Comment


                • #23
                  dju, ik krijg al dat geld zonder er iets voor te doen: daarom ben ik er niet door !
                  Nikon D50

                  Comment

                  Working...
                  X