Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Beste mensen van BD welke lijm kan ik het beste gebruiken om foto's in een kartonnen kaftje te plakken,(zelfgeprinte foto's)
Kwestie van ze niet om zeep te helpen
Geen lijm! Gewoon de dubbelzijdige fotoklevertjes die je in de winkel wel vindt. Die krijg je met enige voorzichtigheid ook nog los zonder de foto te beschadigen, vooral als je dik en glanzend papier gebruikt. Plak ze!
Canon 70D En als ik het wat compacter houd: Fuji HS35
Als ik doe inplakken dan gebruik ik een rol dubbelzijdig plakband, als je per abuis fout plakt kun je dat met een draadje naaigaren achter de foto door te halen weer losmaken. Gewoon 1 of 2 euro voor een rol van x-aantal meters.
ik gebruik de lijmrollertjes van pritt oid,2 lijntjes erop en valt er niet meer af!
doet ook niks aan de foto,ik gebruik dit nu toch al enige jaartjes!
ik gebruik de lijmrollertjes van pritt oid,2 lijntjes erop en valt er niet meer af!
doet ook niks aan de foto,ik gebruik dit nu toch al enige jaartjes!
Dan gebruik ik liever hoekjes dubbelzijdige plakband... net iets goedkoper
Dan gebruik ik liever hoekjes dubbelzijdige plakband... net iets goedkoper
Die rollertjes zijn idd iets duurder in aanschaf, maar het gaat ook sneller dan die plakband... Dus je moet jezelf minder uurloon doorrekenen in de totale kostprijs
Comment