Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksfotograaf - aug 2006??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Huwelijksfotograaf - aug 2006??

Oorspronkelijk geplaatst door Tim De Backer
    Ik vraag mij eerlijk gezegd af welke fotograaf dit zal doen... Ik doe het in alle geval nooit... Weet dat een fotograaf -net als een garagist op het onderhoud van een wagen- graag nog wat verdient aan de nabestellingen...

Groetjes,

Tim
    Het is daarom ook dat hij zegt dat je dat moet vragen na de nabestelling. 'Iedere fotograaf weet wat een normale nabestelling is...'

We zullen wel zien. We kunnen het altijd vragen hé. Een 'nee' heb je, een 'ja' kan je krijgen hé!
    Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

Comment

staat hier nergens geen topic over bakkers/bloemisten die fotos van taarten/kleren/boeketten overkopen van een fotograaf om in hun 'boekje' te zetten
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Hi,

Ik gaf het advies om de negatieven in handen te krijgen niet zomaar. Ik heb dat indertijd ook onderhandeld, en de (hasselblad formaat) kleurennegatieven, na een CORRECTE nabestelling , gekregen.

Want:
        - Fotografen verhuizen
        - Houden op met hun beroep om iets anders te doen
        - enz...

Jij wil later:
        - Negatieven inscannen om een collage te maken voor de familie,
        - Op je N-de huwelijksverjaardag nog eens een
        uitnodiging met originele fotos maken...enz...

Met je auto kan je naar een garage van je eigen keuze gaan, als je negatieven ergens vastzitten heb je geen keus, zelfs als je bvb. niet tevreden over de afwerking zou zijn.

't Is maar een tip.

DPaul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

Comment

Working...
        X