Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vindt het wel raar een raar zicht omdat je gezicht verborgen wordt door de camera omdat je met je links oog door de zoeker kijkt. Ben zelf linkshandig, maar door de zoeker kijken doe ik met mijn rechts oog.
Jo.
Ik ben rechtshandig maar kijk ook met m'n linker oog door de zoeker hoor.
ééntje zonder duikbril volgt nog wel, moet de archieven dan eens doorzoeken....
Jo.
Last edited by jwllms; 17 mei 2005, 20:40.
Reden: url aangepast
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Left people are right in their mind. (pun intended )
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Nochthans de foto op je website toont het tegenovergestelde
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door Faan
Ik ben rechtshandig maar kijk ook met m'n linker oog door de zoeker hoor.
Ik sta ook wel veel liever achter de camera dan ervoor, maar in sommige omstandigheden kan het niet anders.
Leren leven met het resultaat daarvan is niet altijd evident.
Maar gezien zovelen het voor mij al gedaan hebben, gooi ik nu ook maar eens een beeld van mezelf in de groep
En ik weet het : hij is niet groot, maar beter iets dan niets. Voorlopig toch
Amai, nu ik zo dit topic door worstel, kom ik er achter dat ik maar weinig mensen ken!!! Maar mochten jullie eens zo'n kop ergens treffen. Chroom je niet en geef een gil
Comment