Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Nou vooruit dan maar, hier een foto van mijn persoontje.
Gemaakt tijdens mijn vakantie in Ierland 2003 op de Aran eilanden. Machtig steile kliffen heb je daar
Sarah gaat waarschijnlijk een Canon Powershot A95 kopen,voor te beginnen hé.
Moest ge dat nu zeggen Jan,zij komt hier af en toe al eens als gast,als ze dat hier nu leest val ik in kosten.
ja vader, nu hebde iets gezegd hé, da zal ik onthouden hoor. Mijn volgende verjaardag...hint hint
Ga jij nog zolang moeten wachten ( tot oktober ??? )
Moest ik van U zijn zou es lief in Uw pa z'n ogen kijken, wedden dat ie bezwijkt en toegeeft (ik zou da toch doen )...
zoals de meeste onder jullie had ik niet direct een foto van mezelf klaarliggen. Gelukkig zat er in m'n dossier nog een bruikbare "mugshot".
Ondanks mijn "onschuld" moesten ze toch een foto hebben ...
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
ja vader, nu hebde iets gezegd hé, da zal ik onthouden hoor. Mijn volgende verjaardag...hint hint
Hela,wat komt gij hier doen daughter......welkom op BD...maar braaf zijn hé.
Maar ik verjaar voor U hé,dus zal ik wat afwachten.
Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
Ga jij nog zolang moeten wachten ( tot oktober ??? )
Moest ik van U zijn zou es lief in Uw pa z'n ogen kijken, wedden dat ie bezwijkt en toegeeft (ik zou da toch doen )...
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
Hé hallo Sarah welkom op BD, maar uw vader heeft voor zijne 20D toch ook niet moeten wachten tot zijne verjaardag.
Groeten, Jan.
Zeg mannekes,maar jullie verstoren wel deze topic hé.
zoals de meeste onder jullie had ik niet direct een foto van mezelf klaarliggen. Gelukkig zat er in m'n dossier nog een bruikbare "mugshot".
Ondanks mijn "onschuld" moesten ze toch een foto hebben ...
Comment