Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Sven
Ik meen mij te herinneren dat bij mijn change van wimvan naar purlut, en ik ga nu niet weer veranderen want een nickname als wim.vanmaele is veel, veel te lang om op SD een nickname-badge te hebben.
Nu terzake, de nickname is veranderd, maar dan wel niet op de lidkaarten. Bij mijn lidkaart voor 2005, staat nog altijd wimvan, en ik ben veranderd van naam vorig jaar, ik dacht september ???
De secretaris heeft die update van nicknames niet. Ik heb die dit jaar daarover dan de vraag ter aanpassing toegestuurd. Moest misschien toch van nickname veranderen naar zagevent
De mijne is toen ook aangepast en correct op de lidkaart
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Sven
ik heb van een aantal mensen een PM gekregen over hun nickname.
Ik versta niet waarom ze dat niet rechtstreeks naar u doen
(enfin ik snap het ergens wel: ze hebben nogal schrik van u en stellen voor uw nick te veranderen in Igor de verschrikkelijke)
Enfin... hier is het ljstje
embee wil liever als Beeemwee door het leven gaan.
Purlut zou liever Puur Prut zijn
Kariboe heeft het meer voor Mooss
pcwiet wordt join (de culasse)
ajuin wordt mossel- en soepgroente
Tinne en Vicky willen allebei Foxy lady heten
(mss moet ge de vrouwen allemaal zo maar heten en ze dan gewoon nummeren?)
Stef wil graag Ancien zijn
Macroshopper wordt Aldiwatcher
en Geertjebeertje is van gedacht veranderd en wil nu graag Geertjebeertjeteddybeertje worden
Ik veronderstel dat ge dat tegen vanavond allemaal in orde kunt brengen?
Groeten
Mac
(die nog de gemakkelijkste is en gewoon Mac blijft)
Groeten
Mac
prottesoep zou ook goed zijn.....
neen, laat maar. btw, ik ben de vroegere sibertus, dus ik heb al een verandering achter de rug. achter ajuin is dus WEL GOED nagedacht
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Vanaf heden is Geertjebeertje niet meer. Ik ben echter wel bij de beesten gebleven en aangezien ik ook een (hetzij in lichte mate) chocolade verslaving heb is het als volgt geworden:
[QUOTE=Mac Quoy]Sven
ik heb van een aantal mensen een PM gekregen over hun nickname.
Ik versta niet waarom ze dat niet rechtstreeks naar u doen
(enfin ik snap het ergens wel: ze hebben nogal schrik van u en stellen voor uw nick te veranderen in Igor de verschrikkelijke)
Enfin... hier is het ljstje
embee wil liever als Beeemwee door het leven gaan.
Purlut zou liever Puur Prut zijn
Kariboe heeft het meer voor Mooss
pcwiet wordt join (de culasse)
Tinne en Vicky willen allebei Foxy lady heten
(mss moet ge de vrouwen allemaal zo maar heten en ze dan gewoon nummeren?)
Stef wil graag Ancien zijn
Macroshopper wordt Aldiwatcher
en Geertjebeertje is van gedacht veranderd en wil nu graag Geertjebeertjeteddybeertje worden
Groeten
Mac
Ok, Mac Quoy, ik heb goed je PMke ontvangen ik zal het hier vermelden
Nieuwe aanvraag om vanaf nu
Mac Quoy te vervang door makooknogietzeggen, zijn tweede keuze van Mac Donald kon niet wegens pattent.
Aquarius zie het liever als Spa Blauw
********** ziet het al een tijdje niet meer zitten en verkiest daarom "Kweenognietmaartwordtietanders"
Ik weet 't !
Ik zou graag veranderen in mic. Dus niet meer Mic met grote "M" maar met een kleine "m"... mic, da's veeel beter nie?
effe m'n signatuur aanpassen...
Comment