Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné versus Top-Foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Corné versus Top-Foto

    Ik heb ook al beide heren aangesproken en bij beiden een top service.
    Bij Corné moet je wel effen oppassen, en dat bedoel ik niet negatief.
    1) Corné respecteert de wet op het internetkopen. maw, je krijgt 7 dagen bedenktijd om je eventuele bestelling te annuleren.
    Dit betekent, dat ten vroegste je bestelling bij hem aanvaard is 7 dagen na plaatsen van de opdracht.
    2) Corné, zoals vermoedelijk Top-Foto, heeft niet alle lenzen in voorraad en ook hij moet bestellen. Dus, reken daar dan ook nog maar eens een dag of 14 bij.
    3) Vanaf een bepaald bedrag brengt Corné, het bestelde materiaal aan huis. Nu, hij kan niet overal tegelijkertijd zijn, dus, het kan nog een paar dagen extra wachttijd vergen. Nu, met de post is dat ook wel zo.
    Besluit: Indien je dringend materiaal nodig hebt, spreek je dit best eerst af met Corné, anders heb je zoviezo die eerste 7 dagen wachttijd aan je been. Bij Top-foto kan dat sneller.
    Nu, als je eenmaal glas koopt, dan heb je daar meestal al een paar nachten over geslapen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat je dan echt geen drietal weken kan wachten eer je je materiaal ontvangen hebt.
    Buiten de eventuele iets langere wachtijd bij Corné, zou ik echt niet weten tussen wie van de twee ik kiezen moet, indien de prijs dezelfde is ?
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: Corné versus Top-Foto

      Oorspronkelijk geplaatst door Carola
      Dit riep bij mij het visioen op van de "de car van Peeters-Govers"
      (mogelijk alleen een begrip voor diegene die uit de Kempen komen)
      Kunt ge U voorstellen ... in plaats van conserven, groenten en fruit ... flitserkes, lenskes, body's ... en daar komen ze zomaar voor uw deur mee staan!

      Wellicht de natte droom van iedere BD-er!
      Ja ik ken die kar, die staat iedere wo voor de deur hier, die bestuurder eet hier steeds zijn boterhammen op.

      Neen die car van Corné is wel wat bescheidenen van grote, maar het gaat al die richting uit!

      Trouwens... hij is net St.Niklaas als ie zijn deuren opendoed... al die pakjes... al dat lekkers... Dus Corné heeft de "home-delivery-sercice" al een tijdje uitgevonden en onze droom is al een realiteit, de slimmerd.

      Verder heb ik in het verleden al eenmaal een ernstig defect gehad aan een lens en weet nu dat C. achter zijn klanten staat en er voor gaat, héél ver zelfs!

      @Wim
      Ik denk echt niet dat je zo lang moet wachten op de bestelde gear, op een week kan het, het hangt er volgens mij wel vanaf welke de uiterstte besteldag is in de week bij hem

      Ik heb ook begrepen dat je ook zelf je spullen kan ophalen.


      -Laat ons ook 'onze OTTO' niet vergeten he, ken hem niet persoonlijk, maar hoor dat leden tevreden zijn over zijn service.


      -Over Top-foto ben ik totaal niet tevreden(zie kaarten-gate kleun), hij noemt het een misverstand, ik noem het woordbreuk en slechte afspraak&service, die ziet 'mij' nooit terug en vertrouwen is totaal weg!

      Comment


      • #18
        Re: Corné versus Top-Foto

        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        -Laat ons ook 'onze OTTO' niet vergeten he, ken hem niet persoonlijk, maar hoor dat leden tevreden zijn over zijn service.
        inderdaad! al enkele malen iets besteld en zeer goede en snelle afhandeling.

        gisteren (24-03-05) om 10.10h een lens besteld, vandaag (25-03-05) om 10.10h geleverd!

        Naast Corné en Top-Foto is Otto ook wel top :-D
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #19
          Re: Corné versus Top-Foto

          @Teddy-bear
          inderdaad, het kan soms sneller, vaker, dat heb ik ook wel geschreven hoor. Ik wil gewoon niet de indruk geven dat het altijd supersnel is. Teveel mensen zijn meer en meer de mening toegedaan dat alles snel kan en moet. Vandaag bestellen en gisteren zou het er al moeten geweest zijn. Indien het dan eens een paar dagen later is, schreeuwen ze moord en brand.
          Het doet helemaal geen afbreuk van de vriendelijkheid en de supergoede service van hem. Hij is trouwens mijn hofleverancier als het op galswerk aankomt.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #20
            Re: Corné versus Top-Foto

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut
            Ik heb ook al beide heren aangesproken en bij beiden een top service.
            Bij Corné moet je wel effen oppassen, en dat bedoel ik niet negatief.
            1) Corné respecteert de wet op het internetkopen. maw, je krijgt 7 dagen bedenktijd om je eventuele bestelling te annuleren.
            Dit betekent, dat ten vroegste je bestelling bij hem aanvaard is 7 dagen na plaatsen van de opdracht.
            2) Corné, zoals vermoedelijk Top-Foto, heeft niet alle lenzen in voorraad en ook hij moet bestellen. Dus, reken daar dan ook nog maar eens een dag of 14 bij.
            3) Vanaf een bepaald bedrag brengt Corné, het bestelde materiaal aan huis. Nu, hij kan niet overal tegelijkertijd zijn, dus, het kan nog een paar dagen extra wachttijd vergen. Nu, met de post is dat ook wel zo.
            Besluit: Indien je dringend materiaal nodig hebt, spreek je dit best eerst af met Corné, anders heb je zoviezo die eerste 7 dagen wachttijd aan je been. Bij Top-foto kan dat sneller.
            Nu, als je eenmaal glas koopt, dan heb je daar meestal al een paar nachten over geslapen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat je dan echt geen drietal weken kan wachten eer je je materiaal ontvangen hebt.
            Buiten de eventuele iets langere wachtijd bij Corné, zou ik echt niet weten tussen wie van de twee ik kiezen moet, indien de prijs dezelfde is ?
            Corné kan ook heel snel zijn hoor. Had een keer heel dringend een rugzak nodig (zie hier)
            en een dag later had ik mijn photo trekker al thuis staan om negen uur smorgens, dus niets als lof over Corné, hij houdt echt persoonlijk rekening met de klant
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #21
              Re: Corné versus Top-Foto

              Ik heb zo m'n eigen redenen waarom m'n lenzen en toebehoren van corné komen en de body uit belgië

              Sven

              Comment


              • #22
                Re: Corné versus Top-Foto

                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                Ik heb zo m'n eigen redenen waarom m'n lenzen en toebehoren van corné komen en de body uit belgië

                Sven
                En wat zijn die redenen dan als we mogen weten? Heeft het te maken met garantie? Hoe staat het trouwens met de garantie bij Corné? Wordt alles geleverd met factuur en Belgische garantie? Heel wat vragen, wie weet een antwoord? Oei weer een vraag
                Grtz Fatje

                - EOS + EF -

                Comment


                • #23
                  Re: Corné versus Top-Foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fatje
                  Hoe staat het trouwens met de garantie bij Corné? Wordt alles geleverd met factuur en Belgische garantie? Heel wat vragen, wie weet een antwoord? Oei weer een vraag
                  Bij Corné factuur , garantie en heb je een BTW-nummer , en ter aanvulling: bij Top-Foto is het ook allemaal
                  Geachte klant!
                  Wij verheugen ons op uw bezoek aan onze Homepage.
                  Wij bieden u hier de belangrijkste informatie voor uw aankopen bij ons, en de leveringsvoorwaarden naar Belgie.
                  Onze prijzen zijn inklusief 16 % BTW.
                  Wij leveren direkt naar Belgie tegen vooruit-betaling. Voor het geval dat U in het bezit bent van een BTW-nummer, dan kunt u zonder BTW inkopen.
                  Dus, service, garantie, vriendelijkheid en goed advies krijg je bij allebei!

                  Hangt er van af wat je koopt: prijzen vergelijken!

                  Gr,

                  sailor
                  Lid: BD 0249BE
                  D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                  Comment


                  • #24
                    Re: Corné versus Top-Foto

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fatje
                    En wat zijn die redenen dan als we mogen weten? Heeft het te maken met garantie? Hoe staat het trouwens met de garantie bij Corné? Wordt alles geleverd met factuur en Belgische garantie? Heel wat vragen, wie weet een antwoord? Oei weer een vraag
                    Als je al meer dan 2 maanden op BD zit, weet je volgens mij wel welk mijn redenen zijn.

                    Anders zoek je maar eens naar de tread met de meeste post en het meest bekeken.

                    mvg Sven

                    Comment

                    Working...
                    X