Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lommel ?? Alsnog.....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mooi Vonne !

    Eenvoudig en rustig....

    Toch nog iemand die die mooe paardekar er voor een stukje heeft opgekregen...

    Stef

    Comment


    • #17
      En weeral een andere kijk op Lommel Mooie rustgevende foto's
      Respect begint bij uzelve

      Comment


      • #18

        Fijn dat ieder zijn fotoalbum er anders uit ziet en vanuit ander standpunten zijn genomen,dat fotoalbum van Vonne mag gezien worden.....mooi gedaan Foto van koekje vind ik het mooist, moet je dat hondje zien...zo klein maar een echt karakterhondje da zie je zo.
        -------------------------------------------
        Greetz,
        www.patrickbillen.tk
        Mvg Patrick Billen, alias Tommie
        www.wondermooi.be
        www.patrickbillen.be

        Comment


        • #19
          Vonne toch, een hek omgooien en dan er een foto van nemen: Foei!! Weeral een mooi album! Schaduwspel is waarachtig een mooi lijnenspel!

          Jan
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #20
            Mooi album met leuke teksten.
            Net als voor veel anderen zijn kabouter en met name waterwind mijn favorieten. Waterwind kan zo naar de waterchallenge.
            En wat toeval betreft: in Photoshop had je het niet beter kunnen doen
            Soms moet je inderdaad gewoon geluk hebben.

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jacki
              Mooi album met leuke teksten.
              Net als voor veel anderen zijn kabouter en met name waterwind mijn favorieten. Waterwind kan zo naar de waterchallenge.
              En wat toeval betreft: in Photoshop had je het niet beter kunnen doen
              Soms moet je inderdaad gewoon geluk hebben.

              Jacki
              Geluk is in fotografie nooit voldoende, je moet het ook nog zien en er dan ook nog iets mee doen
              In alle geval Proficiat
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #22
                Hallo Vonne,

                Ik ben door de drukte nu pas toegekomen aan het bekijken van je fotos. Je bent niet alleen een bijzondere vrouw 'in-real-life', je fotos zijn ook alweer de moeite waard (al vind ik dat je niet zo krampachtig moet proberen de mensen - in dit geval de andere fotografen - te zien als storende elementen - ze horen er echt bij).
                Toeval is knap.
                "Christine", tja, een betere titel bestaat hiervoor inderdaad niet. Kabouter - LOL! (ik merk plots 1 van mijn schoenen rechts op die foto, maar kan me niet herinneren ooit plat op mijn buik gelegen te hebben )
                Planken is minimaal, maar misschien wel mijn favoriet!

                Comment


                • #23
                  Allemaal bedankt voor jullie reakties
                  Het was moeilijk kiezen uit 160 foto's
                  Het was niet zo dat ik jullie niet op de foto wilde hoor, jullie staan allemaal wel op e.o.a. foto maar ik heb juist die foto's gekozen ZONDER mensen, mwa....uitzondering blijft natuurlijk het kaboutertje!

                  @Mic: de dode vogel was echt als tegenhanger voor alle macro's van weet-ik-veel wat voor ongedierte! Ik had hem ook als macro kunnen nemen maar dat vond ik wat te ver gaan.

                  @Jakke: die planken.jpg is alleen maar verkleind, niet gecropt of zo!

                  Voor iedereen: ik heb genoten die dag, gewoon van alles en alles en hoop jullie weer snel eens te zien!
                  Dag dag
                  Vonne

                  The only real failure is to give up trying!

                  http://www.yvonnew.com
                  http://www.vonne.web-log.nl
                  and HFC forever!

                  Comment

                  Working...
                  X