Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamineerapparaat Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Lamineerapparaat Aldi

    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
    Wat vragen ze ervoor? De huidige Aldi-folder staat niet meer online.
    LAMINEERAPPARAAT

    plastificeertoestel voor alle formaten tot A4, met overhittingsbeveiliging, incl. 30-delige starterset lamineerfolie (10 x A4, 10 x A5 en 10 x visitekaartjes),
    Incl. 0,50 EUR Recupel
    3 jaar garantie
    17,99


    LAMINEERFOLIE

    keuze uit 40-delige set
    formaat DIN A4 of
    120-delige set met
    40 x A5 en 80 x fotoformaat
    2,99
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #17
      Re: Lamineerapparaat Aldi

      Ik had bij de vorige aanbieding hetzelfde lamineertoestelleke bij Aldi gekocht.
      Ook minder tevreden van.
      Bij gewoon papier en dun papier geen probleem...
      Maar bij dikker papier of 200 gr fotopapier.. Niet zo denderend. Wel geen blazen, maar in de donkere gedeelten van een foto zie je grijze strepen.
      Zelfs naar 1 uur opwarmen en dan het papier er vijfmaal doorjagen helpt niet.
      Dus een goedkoop ding dat goed is voor normaal papier maar volgens mij niet geschikt voor foto's.
      Op m'n werk had ik ook een laminerapparaatje. Maar dat was wel iets anders hoor. Na vijf minuten opwarmen perfecte foto's... En je kon ze doorknippen zonder dat het laminaat loskwam. Deze van Aldi kan je niet doorknippen, doe je dat toch, lost de plasiek gewoon.
      Maarja 't is een goedkoop ding he?

      Comment


      • #18
        Re: Lamineerapparaat Aldi

        Heb er zo ook eentje
        En wat ik doe is zoals vermeld effe nog 10min wachten na lampje al groen brand en dan derin en voor de zekerheid draai ik dit blad om en steek het er nogmaals door.
        Is dat blad weer al recht want als je dat maar 1x doet is dat precies een schommel

        Moet er ook bijzeggen dat ik enkel laminaat van LEITZ gebruik en niet die er in de aldi waren.

        Hod vroeger zo een warm lamineer ding maar dat warm is kapotski dus moest een ander hebben

        Grts
        Formatje

        Comment


        • #19
          Re: Lamineerapparaat Aldi

          Ben nu een paar dagen bezig met lamineren en ik moet zeggen, het valt beter mee dan ik dacht...

          Als ik het 2x door het appparaat haal dan is de kwaliteit vrij goed. Zelfs met dik fotopapier gedaan en dan is de kwaliteit zelfs heel goed.
          Bij warm lamineren kan ik het blad gerust verknippen, alles blijft mooi op zijn plaats. Ik heb zo vandaag enkele badges gemaakt op één A4 en deze dan verknipt naar kleinere badges en hierin dan zo een krokodillen-opspeldklem gestoken. Ziet er gewoon zeer professioneel uit.

          Ongetwijfeld bestaan er betere toestellen, maar gezien zijn prijs...

          Comment


          • #20
            Re: Lamineerapparaat Aldi

            Vandaag hadden ze nog vrij veel van die toestellen in de Aldi (Breebos, tussen Rijkevorsel en Merksplas) liggen, en ik heb er ook maar ééntje meegebracht.
            Om het te testen heb ik er even een visitekaartje doorgedraaid (geprint op het oude Aldi-papier), en dat ziet er zeker niet slecht uit. Ik heb het ook nog doorgeknipt, en de folie blijft overal goed aan het papier kleven.

            Ik heb nu moeite gedaan om het uit elkaar te trekken, en dan blijft er aan één kant mooi de bedrukte kant tegenkleven, en aan de andere kant hangt er een wit velletje papier aan. Het papier is dus uit elkaar getrokken, zonder dat het aan één van de twee kanten losgekomen is van de folie .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X