Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwart wit printen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zwart wit printen

    Ik stond echt te kijken van de resultaten met deze software. We hebben ingescande negatieven afgeprint via de 2100 en vergeleken met de analoge prints die we in de doka hadden gemaakt. Ongelooflijk die overeenkomst en je kunt veel meer kanten uit met deze software.

    Merci
    DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

    Comment


    • #17
      Re: Zwart wit printen

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
      Ben blij dat ik toch iemand heb kunnen helpen
      Bestaat zoiets ook voor de Canon-printers bvb de Pixma iP8500? Of stel ik hier een domme vraag?

      Gr,

      sailor
      Lid: BD 0249BE
      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

      Comment


      • #18
        Re: Zwart wit printen

        Bestaat zoiets ook voor de Canon-printers bvb de Pixma iP8500? Of stel ik hier een domme vraag?

        Gr,

        sailor


        Ik ben hier ook achter aan het zoeken en tot nu heb ik enkel iets voor de Epson printers gevonden ( enkel voor de grootformaat printers ) Ik gebruik ook nog soms de canon 9000 en de 9100 maar ik denk niet dat er hier iets voor is
        DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

        Comment


        • #19
          Re: Zwart wit printen

          Ik heb wat geexperimenteerd, hierbij mijn bevindingen, hopelijk kan mij iemand helpen:

          Via Epson Stylus Photo 1200
          * Ik vind de afdrukken te grafisch, veel van de grijstonen gaan verloren.

          Via Epson Stylus Photo 2100
          * Blijkt niet te werken, steeds foutmelding: Access violation at address 00404C22 in module 'QTRGui.exe'. Read of address 2035392C.

          Vermoedelijk zal dit alles wel aan mij liggen, mar kan toch iemand mij helpen.
          http://www.torekefoto.be

          Comment


          • #20
            Re: Zwart wit printen

            Oorspronkelijk geplaatst door NOD
            Via Epson Stylus Photo 2100
            * Blijkt niet te werken, steeds foutmelding: Access violation at address 00404C22 in module 'QTRGui.exe'. Read of address 2035392C.

            Vermoedelijk zal dit alles wel aan mij liggen, ...
            Ik denk het, werkt perfect op mijn 2100, ken echter niets van die foutcodes.

            Comment


            • #21
              Re: Zwart wit printen

              Ik kan niet zeggen dat het niet werkt, met het proggie quadtone komen er goede fotoos uit.
              Welke versie gebruik je momenteel zitten ze reeds op 2.2b de versie die ik bij een collega heb ge¨!nstalleerd was 2.2a misschien dat dit een probleem zou kunnen geven bij u. Denk eraan het werkt dacht ik enkel in de windows XP versie.
              Ik heb nog contakt gehad met de maker van dit programma, ze zijn druk bezig met nog meer epson printers, zodat deze ook kunnen werken met hun programma.
              Ik zit dus nu te wachten tot mijne R800 er ook tussen zit.
              Hopelijk heb je er iets aan.
              Epson zelf heeft blijkbaar ook RIP software, deze is er voor de 2100 en de grotere printers. Prijs zit rond de 200€ (Weet niet of deze werkt)
              DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

              Comment

              Working...
              X