Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik had toch niet gedacht dat onze namen zo tot nadenken en zoeken bij de andere leden tot gevolg zou hebben .
Maar inderdaad Marjo je leert hier elke dag iets bij.
Wij hadden het zelf toch iets eenvoudiger bedacht .
ikke dus. De camera op een steen gezet en met timer gemaakt
(in de Alpen in Frankrijk)
ik heb gemerkt dat ik van mezelf eigelijk weinig foto's heb aangezien ik ze altijd maak. Maar ja zo erg is dat ook ni want zo fotogeniek ben ik nu ook weer ni
Originally posted by bramluyckx
ik heb gemerkt dat ik van mezelf eigelijk weinig foto's heb aangezien ik ze altijd maak. Maar ja zo erg is dat ook ni want zo fotogeniek ben ik nu ook weer ni
Dan moet je maar eens naar een SD komen. Voor je het weet heb je een hele collectie foto's van jezelf
Comment