Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hahaha, heel erg bedankt voor de fijne reacties ... ik ben erg blij dit leuke en leerrijke forum ontdekt te hebben ... dit soort bewerkingen zoals mijn zelfportret is een beetje mijn grootste hobby, dus er zullen zeker nog van dit soort fotokes komen hoor
Originally posted by mimi
Met al die nieuwe leden hier op het forum vind ik dat deze topic wel weer eens onder de aandacht mocht komen.
Hier alvast mijn bijdrage, ik hoop dat er nog velen zullen volgen. Kwestie van elkaar een beetje te herkennen tijdens een SD of BD dag
Groetjes........
Amaai, m'n frak! Ge gelijkt er niet meer op, jong?!
Draag je nu lenzen misschien??
Ahum, je ziet er veel beter uit ... zonder bril
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Originally posted by mimi
Met al die nieuwe leden hier op het forum vind ik dat deze topic wel weer eens onder de aandacht mocht komen.
Hier alvast mijn bijdrage, ik hoop dat er nog velen zullen volgen. Kwestie van elkaar een beetje te herkennen tijdens een SD of BD dag
Groetjes........
Amaai, m'n frak! Ge gelijkt er niet meer op, jong?!
Draag je nu lenzen misschien??
Ahum, je ziet er veel beter uit ... zonder bril
LOL Neen, ik draag geen lenzen Sammeke, die bril is alleen om te lezen, zal binnenkort eens een recente foto posten, ok?
THX voor het compliment, al moet ik binnenkort terug naar de brillendokter en zal het wel een permanente bril worden, zie nie meer zo goe tegenwoordig, mss worden het toch nog lenzen, pf
@mimi
"There is no path
You create it
Once you set out to walk it"
Comment