Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vervanginkt hp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: vervanginkt hp

    Deze navulset: http://www.arc-europe.com/catalog/pr...roducts_id=915 , heb ik al besteld voor mijn 970 CXi en zeer tevreden, en zoals aangegeven heb ik al ruim 8 keer hervuld en praktisch nooit geen problemen mee gehad, als je even rekent, 8 hervullingen en een originele kleur HP 78 kost al gauw +/- 60 euro dan is de keuze rap gemaakt.

    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #17
      Re: vervanginkt hp

      Bij de namaak cartridges van HP ( 900 serie ) kan je zeer snel zien of deze nieuw zijn of niet.
      Kijk onderaan bij de zwarte cartridge.
      Daar zit een zwart plakkerke die het ijzeren bolletje verstopt.
      Trek dat plakkertje er af en indien je een ander plakkertje ( origineel die je er zeer moeilijk af kan krijgen ) ziet die doorprikt is zijn het cartridges die reeds opnieuw gevuld zijn.

      Bij cartridges die strepen maken kan je het volgende proberen.
      Vraag aan uw vrou van dat bauw spul ( spuiterke ) waar ze de ramen mee kuist.
      Doe een beetje van dat spul in een schijfje en doe er een beetj ewarm water bij.
      Zet uw cartridge er een paar min in om te weken.

      Als er lucht in de kop zit zal dit niet helpen, als hij verstopt is zal het wel helpen..
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #18
        Re: vervanginkt hp

        Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
        Vraag aan uw vrou van dat bauw spul ( spuiterke ) waar ze de ramen mee kuist.
        Bij hierboven vermelde navulset zat dit erbij, 't was alleen niet van da spul voor de ramen te doen...


        mvg,
        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

        Comment


        • #19
          Re: vervanginkt hp

          .....
          Last edited by NeQo; 9 april 2010, 17:35.

          Comment

          Working...
          X