Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webenquête Photoshop-generatie!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Webenquête Photoshop-generatie!

    Yep,
    plicht vervuld !

    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

    Comment


    • #47
      Re: Webenquête Photoshop-generatie!

      ook juist gedaan...

      Comment


      • #48
        Re: Webenquête Photoshop-generatie!

        Vandaag 6 april om 10h30 hadden 184 Bd-ers de enquête al ingevuld. Mag ik vooralsnog een laatste warme oproep doen aan de BD-ers die de vragenlijst nog niet hebben ingevuld, om dat vooralsnog te doen? Binnenkort gaat de vragenlijst offline!

        Comment


        • #49
          Re: Webenquête Photoshop-generatie!

          Zojuist de enquete ingevuld.

          Comment


          • #50
            Re: Webenquête Photoshop-generatie!

            Het onderzoek is nu een al een tijdje afgerond, de gegevens zijn verwerkt en de thesis is inmiddels al ingediend.

            Zoals beloofd heb ik een aankoopcheque ter waarde van €25 verloot onder de respondenten die hun emailadres hebben ingevuld. De computer heeft er ('ad random') 1 BD'er uitgehaald:.......Xentro!

            Proficiat Xentro, begin volgende week ligt de aankoopbon in je bus!

            Voor degene die benieuwd waren naar de resultaten, ik ben nu volop bezig een deel van het onderzoek dat voor jullie relevant is aan het samenvatten.
            Wanneer het af is zal ik het online zetten en hier op BD de link posten!

            Groeten,

            Viraq.

            Comment


            • #51
              Re: Webenquête Photoshop-generatie!

              Oorspronkelijk geplaatst door Viraq
              Het onderzoek is nu een al een tijdje afgerond, de gegevens zijn verwerkt en de thesis is inmiddels al ingediend.

              Zoals beloofd heb ik een aankoopcheque ter waarde van €25 verloot onder de respondenten die hun emailadres hebben ingevuld. De computer heeft er ('ad random') 1 BD'er uitgehaald:.......Xentro!

              Proficiat Xentro, begin volgende week ligt de aankoopbon in je bus!

              Voor degene die benieuwd waren naar de resultaten, ik ben nu volop bezig een deel van het onderzoek dat voor jullie relevant is aan het samenvatten.
              Wanneer het af is zal ik het online zetten en hier op BD de link posten!

              Groeten,

              Viraq.

              Ik ben er dan ook heel content mee! Bedankt Viraq
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

              Comment


              • #52
                Re: Webenquête Photoshop-generatie!

                hij kan die dan al ineens verloten op de voetbal, samen met mijn sportzak

                ofwel wisselen

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #53
                  Re: Webenquête Photoshop-generatie!

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  hij kan die dan al ineens verloten op de voetbal, samen met mijn sportzak

                  ofwel wisselen
                  Nee hoor Ajuintje, als ik een cadeau krijg ga ik dat ook nuttig op kopen! Waarschijnlijk, zal het parfum worden de mijne is ver op.
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment

                  Working...
                  X