Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Naar aanleiding van groepsaankoop Sandisk 1Gig.

Hoi Jan,

Is dit idd zo? Heb me via nederlands formulier ingeschreven, maar dacht dat het rekeningnummer een belgische is ? Met name omdat als woonplaats begunstigde Druten moet worden vermeld

Greetz

Bryan

Oorspronkelijk geplaatst door jantjeb
    Hallo Bryan, ze hebben het toch gemakkelijk gemaakt met een overschrijvingsformulier naar een Nederlands rekeningnummer, invullen en opsturen de rest gaat vanzelf hoor. Het formulier wat ik bedoel staat hier: http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijvingnl.html

Groeten, Jan.
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

@JazzAddict : had een soortgelijk idee in deze topic . Het was een ideale gelegenheid en een ideaal tijdstip om de VZW onder de aandacht te brengen, nieuwe leden aan te werven en de bestaande een (exclusief) voordeel te bieden. De geboden korting compenseerde ruimschoots het betaalde lidgeld.

Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbel
      2) De prijs is momenteel zeker erg interessant, maar is deze geweldige hoeveelheid vlot leverbaar ? Als de mensen 2 maand op hun kaartjes moeten wachten, zijn ze inmiddels ook in prijs gedaald.
      Wie herinnert zich nog deze aankondiging in 2003 en de uiteindelijke levering (3 maanden later) ? 't Ging nochtans om een heel bekende leverancier ? Onze JaJa moest toen met pijn in het hart machteloos toekijken en wachten ... hopelijk kent deze actie een vlottere levering
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

EDIT EDIT
        Last edited by Jaded; 30 januari 2005, 15:40.

Comment

awel ik was vorig jaar betalend lid
          maar aangezien ik bijna geen gebruik maak/heb gemaakt van de voordelen
          heb ik besloten om dit jaar geen lidgeld te betalen
          maar ben natuurlijk ook geen ultranieuw BD-member om van deze deal te genieten hé
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B-man
            Hoi Jan,
            Is dit idd zo? Heb me via nederlands formulier ingeschreven, maar dacht dat het rekeningnummer een belgische is ? Met name omdat als woonplaats begunstigde Druten moet worden vermeld
            Greetz
            Bryan
            En Druten is echt in Nederland hoor.
            Maar dat is het adres van een mede BD-ster die dat dan weer doorsluisd naar België.

groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oeps

Aardrijkskunde was nou ook niet echt mijn vak....
              morgen maar eens snel telebankieren dan

In ieder geval thnaks voor de snelle reply

Greetz

Bryan

Oorspronkelijk geplaatst door jantjeb
              En Druten is echt in Nederland hoor.
              Maar dat is het adres van een mede BD-ster die dat dan weer doorsluisd naar België.

groeten, Jan.
              Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaded
                Uiteindelijk is één van die 10D's nog in mijn bezit gekomen als tweedehands body.
                In feite had ik dan ook eigenlijk eerst de BD bijdrage moeten betalen.
                Ten tijde van die 10D aankoop was er wel nog geen sprake van een VZW of lidmaatschap, dat is pas later gekomen ...

Comment

Hoi iedereen,

Van het grote succes rond de CF kaartjes heb ik, zeg maar gebruik (misbruik?), willen maken om nog eens BelgiuimDigital extra in de bloemetjes te zetten. Het gaat hem hier niet alleen om die enkele voordelen in natura, maar veeleer om de vloed van informatie die wij hier dagellijks kosteloos kunnen meepikken. Zelf heb ik in die twee jaar kunnen genieten van een gratis cursus fotografie en heb ik tal van mensen via dit forum en erbuiten, al zij het nog maar één enkele keer te Gent, beter leren kennen en ook appreciëren. Het is ook al meerdere keren herhaald : "Een toffe bende".
                  Een opmerking als :" ik ben geen lid meer aangezien ik geen gebruik meer maak van de voordelen " vind ik, sorry, jammer...

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Dat er misbruik van dit aanbod ging gemaakt worden staat vast...en 't zijn weer es de brave mensen die er slachtoffer van gaan worden

Héél simpel, een max. aantal CF's per persoon, of die betalend of niet betalend lid is heeft er niets mee te maken.
                    Bovendien is het nog NIET ZEKER dat deze aktie zal doorgaan...de leverancier van de CF's was écht niet te spreken over de gang van zaken hoor...

Het idee is goed doch er moeten lessen uit getrokken worden indien er soortgelijke initiatieven in de toekomst zouden komen...

Just my opinion.
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

EDIT EDIT
                      Last edited by Jaded; 30 januari 2005, 15:08.

Comment

Wie zeurt er hier ?

Ben blij dat we het over één ding eens zijn (nl lidmaatschap is nvt)
                        De leverancier van de CF's had als bedoeling een geste te doen voor de BD'ers, nu loopt de ganse boel uit de hand doordat de mensen van één naar 7 of zelfs meer CF's vragen...als je zou weten hoeveel een handelaar voor dit CF-je moet neertellen (ik bedoel inkoopprijs) zou je het wel snappen...

Ach ik zal maar stoppen met "zeuren"...wait and see
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

idd, eigenlijk vind ik 5 al een beetje overdreven.

langs de andere kant:

een echte inkoopactie = aantal bestellingen omhoog ==> prijs per stuk naar beneden.
                          in dat systeem is het wél voordelig om mensen te hebben die 5-10 stuks kopen!
                          foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                            Dat er misbruik van dit aanbod ging gemaakt worden staat vast...en 't zijn weer es de brave mensen die er slachtoffer van gaan worden

de leverancier van de CF's was écht niet te spreken over de gang van zaken hoor...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                            De leverancier van de CF's had als bedoeling een geste te doen voor de BD'ers, nu loopt de ganse boel uit de hand doordat de mensen van één naar 7 of zelfs meer CF's vragen...als je zou weten hoeveel een handelaar voor dit CF-je moet neertellen (ik bedoel inkoopprijs) zou je het wel snappen...
                            Misbruik ? Dat is een zwaar woord. Welke regels werden overtreden ? Dit is nog steeds een openbaar forum met heel wat bezoekers. Als daar op een dag een interessant aanbod verschijnt dat na verloop van tijd heel(/ongelooflijk) interessant wordt, dan is het toch niet onlogisch dat er nog meer interesse komt en dat sommigen goede vrienden en kennissen willen laten meegenieten ...

Enneuh, aan hoeveel BD-mensen wou de leverancier die geste maar doen misschien ? Op dit moment (en er komen elke dag bij) zijn er bij BD 5579 geregistreerde (betalende en niet-betalende) forum-leden. Als de helft daarvan 1 (één) kaartje zou bestellen ... kom je aan iets meer dan 2500 kaartjes ... dat zijn er nog steeds een pak meer dan hetgeen er nu waarschijnlijk op de teller staat ... ?

Ik hoop echt voor Sven dat dit niet op een sisser afloopt ... Sterkte !

Comment

@jaded
                              Een post met enkel EDIT EDIT is nonsens. Je maakt er alleen de thread er nutteloos lang mee. Of ben je jacht naar hits, postingsaantallen
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                                @jaded
                                Een post met enkel EDIT EDIT is nonsens. Je maakt er alleen de thread er nutteloos lang mee. Of ben je jacht naar hits, postingsaantallen
                                Heeft gewoon zijn eerder geposte commentaren gewist, niets meer of minder, geen jacht op hits of zo. Is mijn indruk althans.
                                Het "waarom" dat laat ik aan Jaded over ...

Comment

Working...
                                X