Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video Cd Roermond

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61

    ps: [knip] en video op cdr in dvd-kwaliteit (10 minuten oid), ik weet niet of daar ook een term voor is (dvd-cd?)
    Hallo erik, in dvd-kwaliteit (voor jouw ogen iig ?)?
    Maar ook in de DVD-standaard opgenomen.....lijkt me sterk.......
    Wat voor type (merk) is die speler ?

    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

    Comment


    • #62
      Z900 Waarvoor denk je dat ze een DVD speler uitgevonden hebben???
      Juist ja, om DVD CD's in te stoppen...

      Maar er zijn spelers die de SVCD niet kunnen spelen... Daarom had ik de Cd in VCD gemaakt, zodat zeker iedereen m'n filmke zou kunnen zien.

      Comment


      • #63
        Originally posted by mic
        Z900 Waarvoor denk je dat ze een DVD speler uitgevonden hebben???
        Juist ja, om DVD CD's in te stoppen...

        Maar er zijn spelers die de SVCD niet kunnen spelen... Daarom had ik de Cd in VCD gemaakt, zodat zeker iedereen m'n filmke zou kunnen zien.
        He mic, ja juist een DVD, maar geen ("gewone")CD-R (waar erik het over heeft, toch?)
        Zelfs een X-SVCD (een SVCD met een hogere bitrate), kan bijna geen DVD-speler aan.
        Laat staan een CD-R opgenomen in DVD standaard.

        Lezen mic.............

        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #64
          Hoi Mic,

          Erik was me voor, maar ik wil je toch nog even persoonlijk bedanken voor de video.
          De beeldkwaliteit van de VCD is niet overweldigend, maar ik vond hem wel erg leuk.
          Zeker voor herhaling vatbaar

          Jacki
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #65
            Graag gedaan Erik & Jacki.

            Misschien nog eens in de toekomst...

            Comment


            • #66
              Originally posted by Erik Mansvelders
              Hee Mic,

              Video ontvangen en zojuist bekeken. Heel erg leuk om op video een aantal fotografen bezig te zien. Als je ook foto's maakt terwijl je met videolui op stap bent, zul je hen net zo'n groot plezier doen als je ons hebt gedaan met deze video. Leuke montage, het achtegrondgeluid van de band en de caraibische muziek bij de after-shooting-party bij Vonne en Marcel,

              Thxs Mic

              ps: onze dvd-speler kan inderdaad naast vcd ook svcd afspelen (en video op cdr in dvd-kwaliteit (10 minuten oid), ik weet niet of daar ook een term voor is (dvd-cd?)
              Hoi,

              Dat noemt men MINI-DVD
              Niet erg veel dvd spelers kunnen dit lezen..
              Dit komt omdat de dvd een andere laser gebruikt.
              Als je een dvd schijf in de dvdspeler doet, dan ziet de dvd speler een dvd schijf en zal een andere laser gaan gebruiken dan dat je een cdr in de dvd legt..

              Met die andere laser zijn hogere bitrates mogelijk.
              De laser die de cdr leest kan niet zo'n hoge bitrates aan, en dus ook geen dvd kwaliteit afspelen vanaf cdr..
              Sommige dvd spelers kunnen dit wel, zoals de meeste Lenco's, Hiteker en dat soort merken.

              Pffehheeww.... in de winkel een dvd speler verkopen is makkelijker dan hier ff wat uitleggen !
              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

              Comment


              • #67

                Hoi,

                Dat noemt men MINI-DVD
                Niet erg veel dvd spelers kunnen dit lezen..
                Dit komt omdat de dvd een andere laser gebruikt.
                Als je een dvd schijf in de dvdspeler doet, dan ziet de dvd speler een dvd schijf en zal een andere laser gaan gebruiken dan dat je een cdr in de dvd legt..

                Met die andere laser zijn hogere bitrates mogelijk.
                De laser die de cdr leest kan niet zo'n hoge bitrates aan, en dus ook geen dvd kwaliteit afspelen vanaf cdr..
                Sommige dvd spelers kunnen dit wel, zoals de meeste Lenco's, Hiteker en dat soort merken.

                Pffehheeww.... in de winkel een dvd speler verkopen is makkelijker dan hier ff wat uitleggen !


                Hallo mauske, bedankt voor je uitleg (hopen dat mic dit wel leest )

                Je werkt toch niet toevallig bij een It's zaak?
                Wij repareren o.a DVD-spelers

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #68
                  Tuurlijk lees ik dit.
                  Maar ik maak geen van die mini DVD's... De meesten spelers kunnen 't toch niet aan.
                  Zelfs een SVCD kunnen veel toestellen niet aan.
                  Dus maar een VCD, van iets mindere kwaliteit, maar ze hebben nu wel allemaal m'n filmke gezien.
                  Bedankt voor de info.

                  Comment


                  • #69

                    Tuurlijk lees ik dit.
                    Je snapt me denk ik niet Mic........

                    Maar allez

                    mvg,
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Z900

                      Tuurlijk lees ik dit.
                      Je snapt me denk ik niet Mic........

                      Maar allez

                      mvg,
                      Snap?
                      Een mini DVD is op een gewone CDR van 700 Mb.
                      En een Echte DVD is op een DVD-R van 4.2 Gig.
                      Alleen de kwaliteit...

                      Comment

                      Working...
                      X