Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mic,
Vandaag je CD uit de brievenbus gehaald.
Bedankt, is een schitterende herinnering aan een mooie dag.
Ofwel geef je me je banknr... ofwel betaal ik je een stevige pint, je kan kiezen.
Voor diegene die t' nog niet wisten, ik vraag geen geld voor die CD, een CD kost tegenwoordig toch niks meer... nog geen 50 cent.
Mic,
Ik stond net op het punt je een emailtje te sturen om o.a. je rekeningnr. en dergelijke te vragen. Wel nu, tezijnertijd zal ik, wanneer we elkaar weer eens treffen, trakteren op een drankje!! (wat in het vat zit verzuurt tenslotte niet)!
Ik had al gezegd dat ik geen geld hoef voor die VCD. Die krijgen jullie gratis.
Of zoals Tiedie zegt een pint als we elkaar nogeens zien. Of nog liever een koffie...
Een Cd kost tegenwoordig toch niets meer.
En ik heb er plezier aan als jullie er blij mee zijn. Zo kan je later nog eens terugkijken naar Roermond.
Ik moest toch beelden hebben van accessoires en die heb ik nu genoeg voor mijn presentatie.
Wat de post betreft.
1 dag tot Brussel (eMJke)en 4 dagen tot Sneek. (jamonadap)
Conclusie: Sneek ligt even ver af als Australië.
Wat de post betreft.
1 dag tot Brussel (eMJke)en 4 dagen tot Sneek. (jamonadap)
Conclusie: Sneek ligt even ver af als Australië.
Mic / Oly E-20
http://www.pbase.com/mic
Skynet mag dan wel platliggen in Brussel maar DE POST die werkt er wel
Wel, dear Emjeke, I believe we wil have this summer a lot of frost, so there wil be an eleven city speedskating tour! I hope you wil forgive me my bad australian, but remember I was Frisian at first.
Ik werk ook met studio 7, maar de vcd kwaliteit kan beter he...
Heb je studio 8 al geprobeerd ??
Die is al een flink stuk beter, en je kan ook nog menu's enzo maken..
Dus capturen, bewerken, coderen als mpg, menu's maken en branden op cd, nu allemaal met 1 prg... studio 8...
Het filmpje van Roermond vind ik wel geslaagd hoor...hihi... gezellige boel..
Grtz
Mauske
(E-10 / TCON-14B / WCON-08B / 2x KAISER close up +3)
www.mauske.tk (new: Apenheul2)
or http://getit.at/mauske
Ik werk ook met studio 7, maar de vcd kwaliteit kan beter he...
Heb je studio 8 al geprobeerd ??
Die is al een flink stuk beter, en je kan ook nog menu's enzo maken..
Dus capturen, bewerken, coderen als mpg, menu's maken en branden op cd, nu allemaal met 1 prg... studio 8...
Het filmpje van Roermond vind ik wel geslaagd hoor...hihi... gezellige boel..
Grtz
Mauske
(E-10 / TCON-14B / WCON-08B / 2x KAISER close up +3)
www.mauske.tk (new: Apenheul2)
or http://getit.at/mauske
O, ik wist helemaal niet dat er een Studio 8 was...
Die ga ik me dan eens bekijken...
Thanx
Moet je zeker gaan proberen Studio 8 (heb het ook nog maar pas)net zoals Mauske zegt kan je nu menu's maken voor dvd's enz zelfs menu's met bewegende achtergrond. Het fijne daaraan nu vind ik dat is dat je rechtstreeks een svcd of dvd kan branden. Dus opnemen, bewerken en branden maar
Je kan ook de volgende link volgen voor een demo van Studio 8 http://www.pinnaclesys.com/docloader.asp?templ=10&doclink=/WebVideo/studiodc10plus/English(UK)/doc/studio8flashtour.htm&product_id=577&Langue_ID=6&me nuDown=dt_79
Wow, Thanx...
Een stomme vraag misschien..
Kan een gewone DVd speler ook SVCD afspelen of alleen maar VCD ?
Ik heb het nog niet geprobeerd.
Zo'n VCD is ook handig om je DIGITALE foto's in te zetten om ze op TV te bekijken zonder er nog te moeten aankomen...
(Maar hier zijn ook andere toepassingen voor, weet ik wel.)
Wow, Thanx...
Een stomme vraag misschien..
Kan een gewone DVd speler ook SVCD afspelen of alleen maar VCD ?
Ik heb het nog niet geprobeerd.
Zo'n VCD is ook handig om je DIGITALE foto's in te zetten om ze op TV te bekijken zonder er nog te moeten aankomen...
(Maar hier zijn ook andere toepassingen voor, weet ik wel.)
Mic / Oly E-20
http://www.pbase.com/mic
<font size=2></font id=size2>
<font size=3></font id=size3>
Mijn dvdspeler speelt SVCD af. De meeste dvdspelers voor de huiskamer bedoel ik dan spelen svcd af. De kwaliteit van svcd is dan weer beter dan vcd maar nog niet de kwaliteit van ee dvd natuurlijk al moet ik zeggen de svcd met Studio 8 gemaakt is toch goed hoor. Maar zoveel svcd's maak ik ook niet meestal laad ik de beelden digitaal in (Minidvcassette) op pc, monteer ze met de pc en stuur ze dan weer digitaal terug naar minidvcassette....geen zienbaar kwaliteitsverlies.
Ja, ofwel moet ik eens een dvdrecorder aanschaffen om dvd's te branden.
Digitale foto's op vcd zetten is ook leuk, ik heb dat eens met Nero gedaan...kwaliteit viel mee maar niet echt naar mijn zin. Nu over een tijd terug had een collega bij mij op het werk ook een vcd gemaakt met digitale foto's met het programma Ulead dvd picture show. Was toch verrast, met dit programma kan je filters instellen en zelfs menu's maken voor uw vcd en het beeld was beter dan die digitale foto's wat met Nero gebrand werden en als je dan nog een 100Hz tv hebt zit je nog beter natuurlijk.
Video ontvangen en zojuist bekeken. Heel erg leuk om op video een aantal fotografen bezig te zien. Als je ook foto's maakt terwijl je met videolui op stap bent, zul je hen net zo'n groot plezier doen als je ons hebt gedaan met deze video. Leuke montage, het achtegrondgeluid van de band en de caraibische muziek bij de after-shooting-party bij Vonne en Marcel,
Thxs Mic
ps: onze dvd-speler kan inderdaad naast vcd ook svcd afspelen (en video op cdr in dvd-kwaliteit (10 minuten oid), ik weet niet of daar ook een term voor is (dvd-cd?)
Comment