Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD online de "niet" foto's Roermond

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mic, ik ben nu pas klaar met het bekijken van al je foto's . Voor echte tips of opmerkingen moet ik ze nog een keertje rustig bekijken, maar dat zal deze week niet lukken. Maar dat is overigens niet het allerbelangrijkste bij foto's van een shooting day (ik kijk zelf eigenlijk nauwelijks achteraf kritisch naar de kwaliteit van de opnames, die samenkomsten bevallen me gewoon goed).

    Mooie foto's heb je erbij zitten, ook de ZW vind ik trouwens goed gekozen (je hebt niet altijd kleur nodig, nietwaar?).
    Het blijft leuk om te zien dat als je met zo'n groep op stap bent, dat je een aantal 'dezelfde' foto's ziet, maar ook weer compleet nieuwe (andere hoek, andere keuze of een volledig ander onderwerp). Het maakt me zeer benieuwd naar de video die je gemaakt hebt (heb al heel klein stukje op de lcd gezien), want die moet tussen al je foto's door zijn gemaakt. Hoewel, het zou met niet verbazen als je soms met twee lcd's hebt gewerkt . Dus als je daar een keer een (s)VCD-tje van kan maken, lijkt me erg leuk om te zien

    Comment


    • #17
      Ja, Erik, die zwart/ witte foto's vallen erg mee. Ze geven een andere uitdrukking aan het onderwerp. (Heb ik van jou geleerd, door je foto's van Shooting Day in Luik...)
      Idd, die samenkomsten zijn erg leuk en vooral leerrijk voor mij. Ik kijk wat de "proffesionals" doen, ga dan kijken wat ze getrokken hebben en probeer dan daar ook een foto van te nemen.
      Zo zag ik Jakke deurbellen, plaatjes en schaduw van een hek fotograferen. Dan denk ik, maar dat is toch niets om een foto van te nemen. En als je dan achteraf zijn foto's ziet dan denk ik, waauw, dat is knap.
      Maar het is zoals je zegt, iedere fotograaf heeft een ander gedacht, hoek en onderwerp.
      Ik wou vooral dakranden hebben (en die had ik dan ook genoeg)

      De CD is bijna af, er moet alleen nog geluid op. En het muziekje van de Jazzband is prachtig...
      Mail me je adres door dan stuur ik ze effe op..

      Mic / Oly E-20
      http://www.pbase.com/mic

      Edited by - mic on 23 August 2002 01:38:56

      Comment

      Working...
      X