Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ebay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ebay

    Er is onlangs een reportage geweest op TV1 over een verzamelaar die van ebay-verkoop zijn beroep gemaakt heeft. Hij verzendt nu allerlei prullaria over de hele wereld, en leeft daar breed van...
    Ikzelf heb al een paar goede lenzen gekocht via ebay en tweedehandszaken verkocht...Geen problemen ondervonden!
    D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

    BD0323BE

    Comment


    • #32
      Re: Ebay

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
      ik dacht eerst dat ebay meer voor tweedehandsspullen was
      was oorspronkelijk de bedoeling, maar enorm uitgegroeid. nu zijn er veel winkels die enkel via eBay verkopen (powersellers meestal). je koopt er nieuw tegen de prijs van tweedehands. ik heb al tientallen aankopen op mijn actief, en nog nooit tweedehands!!! alles NIEUW

      die winkels maken inderdaad mooie winsten, mede door de enorme verkopen. sommige fotozaken in de VS hebben meer dan 150.000 verkopen op hun feedback, waarbij er slechts een honderd keer negatieve feedback is gegeven. die duizenden verkopen zijn niet op twintig jaar verwezenlijkt, neen, slechts over een 7-tal jaren...... reken maar uit

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment

      Working...
      X