Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

    Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
    ik dacht het al, ik was er zelf ook eens op gaan kijken toen u sprak over de 20D, en dat viel me ook op. maar zonder adressen, zonder naam (wie is james dud), ...!! het emailadres voorspelt ook al niet veel goeds!

    zolang je geen concrete informatie hebt over de verkoper, blijf er dan zeker af!! dit is een malafide persoon, waarschijnlijk verborgen achter een heel netwerk van computers.

    een mooie advertentie, veel mensen reageren, hij maakt een mooi-ogende site, krijgt één betaling binnen, en stopt ermee voor een maand. dan heeft hij extra die maand 500€ verdiend.
    Stoppen na één maand ???
    Zoek maar eens op Globe-Trader.
    Duizenden mensen worden op een maand tijd opgelicht
    En ik was erbij.
    Zeer dom van me !
    Trouwens dit was ook via Ebay.
    Dus voorzichtigheid is toch geboden.

    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

    Comment


    • #17
      Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

      in mijn geval is het ... verwittigd vrouw is er twee (of meer ?) waard...

      Ik ben blij met al deze reacties, ik was al overtuigd om het niet te doen, maar het beetje twijfel dat ik nog had is nu weg, en dat is beter voor mijn "gemoedsrust", zo heb ik niet het gevoel van een prachtige kans te missen... En ik ben uiteindelijk heeel tevreden met mijn 300 D... Ik blijf het wel jammer vinden dat dit niet door een of andere instantie kan getest worden, om zo'n praktijken te stoppen, maar dat zou dan toch ook maar een zandkorrel in de woestijn zijn zeker...

      Groetjes, en nog eens bedankt.

      Biele

      Comment


      • #18
        Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

        Biele,

        Misschien kan je de mensen van 2dehands.be hiervan verwittigen,
        zodat ze de advertentie eraf halen.

        tootje

        Comment


        • #19
          Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

          Oorspronkelijk geplaatst door tootje
          Biele,

          Misschien kan je de mensen van 2dehands.be hiervan verwittigen,
          zodat ze de advertentie eraf halen.

          tootje
          Dat gaat simpel:
          gewoon klikken op "foute advertentie" en je comment invullen. Dit wordt dan verzonden naar de webmaster van 2dehands. Of ze er ook wat mee doen???
          Ik heb dat al meermaals geprobeerd wanneer ik reageerde op een ad en de adverteerder mij meldde dat het item al verkocht was (misschien echt, maar waarschijnlijk omdat ie mijn bod te laag vond), maar steeds bleef de ad er doodleuk nog maanden op staan

          Comment


          • #20
            Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

            Ik denk dat dit zelfs niet tweede hands is. Hij heeft er twee aangeboden op 2 dagen. Als de cam's werkelijk bestaan, is de kans groot dat het gestolen zijn. In ieder geval, tenzij je niet vies bent van 'hot stuf' , AFBLIJVEN.

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #21
              Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

              EN HIER HET BEWIJS DAT DIT ABSOLUTE SCAM IS...

              niet doen.



              (tis wel in 't duits, maar de boodschap is duidelijk: zie onderaan)

              If it sounds too good to be true, it probably is

              Ge moogt de centen eigenlijk net zo goed aan een goed doel geven, bv. BD voor een extra serverke


              Comment


              • #22
                Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

                Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie
                EN HIER HET BEWIJS DAT DIT ABSOLUTE SCAM IS...

                niet doen.



                (tis wel in 't duits, maar de boodschap is duidelijk: zie onderaan)

                If it sounds too good to be true, it probably is

                Ge moogt de centen eigenlijk net zo goed aan een goed doel geven, bv. BD voor een extra serverke

                Giften van meer dan €25 zijn fiscaal aftrekbaar


                Hubert
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #23
                  Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

                  Hoi,

                  de naam van de verkoper zegt in feite genoeg.

                  Dud betekent in het engels o.a. prul, blindganger, ... ttz iets dat niet echt deugd.

                  Steven
                  EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                  EOS 10 Glas 28-105 70-210

                  Comment


                  • #24
                    Re: tweedehands fototoestel kopen via International Shipping Agency ???

                    hallo,

                    ik heb gereageerd op de Belgische en Nederlandse site van tweedehands.be of .nl en meegedeeld wat ik van jullie allemaal te weten kwam over deze verkoopswijze...

                    Ik zal het eens opvolgen of ze iets doen met deze reactie...

                    groetjes,
                    Biele

                    Comment

                    Working...
                    X