Ben vandaag mijn statief + kop gaan halen bij deze mensen.
even schetsen:
2 weken geleden ben ik tijdens de kerstmarkt in gent deze winkel binnen gestapt om eens naar de statieven te kijken.
de statieven die daar hingen stonden mij niet aan. (een beetje te klein, niet de kop die ik wou hebben)
maar de mevrouw stelde voor om een paar prijzen te mailen van de zwaardere modellen.
1 dag nadien had ik de mail. met de prijzen.
na wat research werk over statieven bleek ik toch een andere kop te willen.
ik ben dan nu dinsdag terug naar Meurillon gegaan met de vraag of ze de manfrotto 055prob + de manfrotto 488rc4 konden bestellen.
de mevrouw heeft onmiddelijk de verdeler van manfrotto gebeld. met de vraag of op stock was en voor de prijzen.
ik vond het een goede prijs. (273 euro) dus ze mochten het bestellen.
ze gingen mij contacteren via e-mail. (ik had da zo gevraagd)
deze middag (vrijdag, 3 dagen later) had ik mail. alles was er.
bij afrekening bleek dat het totoaal maar 254 euro was ( 19 euro goedkoper dan de afspraak dus...)
ik vind dus dat ik nen mooie prijs heb vopor mijn gerief
bij konijnenberg staat de 055prob 139 euro en de 488rc4 101euro
maar daar moet je dan nog eens 15 euro transport bijtellen.
dus mijn aankoop is 1 euro goedkoper dan dat ik het bij konijnenberg had gedaan. (een winkel die toch ook scherpe prijzen heeft..)
de review van de 055 prob en de 488rc4 volgen nog
maar de eeerste indruk is zééééééééééééér goed. vooral de kop.
en het gewicht valt heel goed mee.
slukes en een goeie kerst hé
even schetsen:
2 weken geleden ben ik tijdens de kerstmarkt in gent deze winkel binnen gestapt om eens naar de statieven te kijken.
de statieven die daar hingen stonden mij niet aan. (een beetje te klein, niet de kop die ik wou hebben)
maar de mevrouw stelde voor om een paar prijzen te mailen van de zwaardere modellen.
1 dag nadien had ik de mail. met de prijzen.
na wat research werk over statieven bleek ik toch een andere kop te willen.
ik ben dan nu dinsdag terug naar Meurillon gegaan met de vraag of ze de manfrotto 055prob + de manfrotto 488rc4 konden bestellen.
de mevrouw heeft onmiddelijk de verdeler van manfrotto gebeld. met de vraag of op stock was en voor de prijzen.
ik vond het een goede prijs. (273 euro) dus ze mochten het bestellen.
ze gingen mij contacteren via e-mail. (ik had da zo gevraagd)
deze middag (vrijdag, 3 dagen later) had ik mail. alles was er.
bij afrekening bleek dat het totoaal maar 254 euro was ( 19 euro goedkoper dan de afspraak dus...)
ik vind dus dat ik nen mooie prijs heb vopor mijn gerief
bij konijnenberg staat de 055prob 139 euro en de 488rc4 101euro
maar daar moet je dan nog eens 15 euro transport bijtellen.
dus mijn aankoop is 1 euro goedkoper dan dat ik het bij konijnenberg had gedaan. (een winkel die toch ook scherpe prijzen heeft..)
de review van de 055 prob en de 488rc4 volgen nog
maar de eeerste indruk is zééééééééééééér goed. vooral de kop.
en het gewicht valt heel goed mee.
slukes en een goeie kerst hé
Comment