Een zeer eigenaardig en niet doordeweeks vraagje wellicht is dat ik een Canon 24-70 2,8 L van St. Niklaas kreeg , en ik eerlijk gezegd toch wat ontgoocheld ben. Ik heb een 70-200 2,8 L die perfect focust op mijn 10D iets wat ik niet kan zeggen van deze lens . op mijn tests zie cameras en acces ) heb ik de charts gepost maar heden avond verdere test gedaan in huis op vaste en levende voorwerpen en geen vast gunstig patroon gevonden, enkel dat op All SERVO ik meer scherpe foto's bekom.
Mijn uiteindelijke vraag is dan ook is er iemand van Gent of omgeving die deze lens even op zijn 10 D kan testen ( indien ook in het bezit van dezelfde lens is dat nat. een bijkomend voordeel.) Indien niemand uit de onmiddelijke omgeving dit toestel heeft, is een 1 DS of 1 D MKII ook nog goed genoeg hoor.
bedank op voorhand voor de eventuele medewerking.
Ik heb weinig zin om aan mijn 10D te laten prutsen gezien de prima res. met de 70-200 L .
Mijn uiteindelijke vraag is dan ook is er iemand van Gent of omgeving die deze lens even op zijn 10 D kan testen ( indien ook in het bezit van dezelfde lens is dat nat. een bijkomend voordeel.) Indien niemand uit de onmiddelijke omgeving dit toestel heeft, is een 1 DS of 1 D MKII ook nog goed genoeg hoor.
bedank op voorhand voor de eventuele medewerking.
Ik heb weinig zin om aan mijn 10D te laten prutsen gezien de prima res. met de 70-200 L .
Comment