Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ook mijn morele steun heb, want meer kan ik niet bieden.
Mijn moeder is al twee maal overvallen, de laatste maal met gebroken schouder twee weken in het hospitaal. Telkens daders onbekend.
Ik weet dus hoe traumatisch dit is om te verwerken, zeker op wat hogere leeftijd. Mijn moeder was 79 bij de 2e overval en heeft er nu na 2 jaar nog met momenten last van.
Ik vind het erg, dat men voor raad en steun minder terecht kan bij de instanties die er eigenlijk voor dienen dan bij 'gemeenschappen' zoals bv. BD.
Het positieve is dat er juist uit onverwachte hoek, zoals bv. dit forum , zoveel raad en medeleven wordt gegeven.
Met welgemeende steun en wensen voor een spoedig herstel,
Francis
Wat een afschuwelijke gebeurtenis! Ik wens jou en de jouwen heel veel sterkte en hopelijk wordt die [censuur] vent snel gepakt. Dat de politie dan ook nog zo laks reageert is voldoende om zowat in de gordijnen te vliegen!
Wens je vader veel beterschap,het is niet niks zomaar op straat inelkaar geslagen te worden!
En wees maar zeker dat je vader dit nooit meer vergeet, nooit nog met een gerust hart in zijn auto gaat zitten! Hopelijk kan hij dit alles met veel liefde en steun verwerken.
In iedergeval, veel sterkte toegewenst aan je vader, en dat de dader snel gevonden mag worden!
Sven, jongen, mijn simpathie heb je alvast. Ik heb geen ervaring met dit soort zaken, noch met een aanranding, noch met geweldpleging, noch met de rechtszaken daarrond, maar ik hoop van harte dat alles op z'n plooitjes loopt: dat je vader terug 'de oude' wordt en dat diegene die dit leed uitgelokt heeft degelijk gestraft wordt !
I swear Your Honour, I have no idea where that knife came from....
Nolta S404
I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....
Ik heb bij ons in de winkel ook eens een paar digitale foto's uit moeten printen voor een goede klant van ons... Die arme mevrouw was gevallen over een slecht gelegde stoep.
Deze foto's zijn wel als bewijsmateriaal aangenomen in de rechtsgang tegen de gemeente.
Later is de vrouw nog een bedankje komen brengen..
Dus ik wens je erg veel sukses en beterschap voor je vader......
zucht..
Mauske
(E-10 / TCON-14B / WCON-08B / 2x KAISER close up +3)
www.mauske.tk (new: Apenheul)
wat was eigenlijk de aanleiding of oorzaak die dergelijke agressie heeft uitgelokt...?
Geirriteerde opmerking van m'n vader over het rijgedrag van die bewuste chaufeur aan het stoplicht. Had enkele momenten ervoor bijna (opzettelijk !) een kettingbotsing veroorzaakt op de R4 van Gent. In plaats van praten zag die man het liever met de vuisten en (waarschijnlijk, aan de bewegingen beschreven door de getuige) kickboksen...
*This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
==+ Canon PowerShot S30 +==
Comment