Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik wens je moed, steun en warme herinneringen...
en ik geef je mijn povere maar oprechte deelneming.
Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
een zeer harde slag voor jou
spijtig, spijtig en had ik maar .............
ik leef echt met je mee
misschien kan deze tekst je wat verder helpen
jij bent de verdere steun voor je dochters
jouw leven gaat ook voort maar nu is het wel zeer hard waarbij wij je alle sterkte wensen
"Als ik dood ga, huil maar niet; ik ben niet echt dood moet je weten; het is de heimwee die ik achterliet, dood ben ik pas als jij die bent vergeten. En als ik dood ga, treur maar niet; ik ben niet echt weg moet je weten; het is het verlangen dat ik achterliet; dood ben ik pas als jij dat bent vergeten. En als ik dood ga, huil maar niet; ik ben niet echt dood moet je weten; het is maar een lichaam dat ik achterliet; dood ben ik pas als jij mij bent vergeten."
bram vermeulen
Mijn God, Macchap...
Ik kreeg 't er koud van toen ik dit las.
Ook mijn oprechte deelneming... zoiets meemaken is erg.
Zeker als het zo plots gebeurd, zoals bij haar, bij een heelkundige ingreep.
Ik kan me voorstellen wat dat voor jou moet zijn. Erg man...
Maar ja, woorden helpen toch niets he? Je bent haar kwijt en ook voor je kinderen... man toch, ik leef met je mee hoor... Ik heb deze zomer m'n moeder verloren en dat was al erg... Ik mag er niet aan denken om zoals jij, m'n vrouw te verliezen. Ik kan me voorstellen wat jij nu moet meemaken.
Echt Macchap, sterkte man... Je zal nog een zware periode krijgen. Maar de moed niet verliezen... al hebben wij makkelijk praten.
Nogmaals m'n innige deelneming.
Veel sterkte aan jou en aan je twee kinderen met het te vroeg heengaan van je echtgenote, moeder.
Indien nodig, kan je altijd terecht voor een babbel.
Een lusiterend oor.
Comment