Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ook van hieruit mijn oprecht medeleven. Ik was even bevroren aan het toetsenbord toen ik uw posting zag. Verweesd kijk ik voor mij uit. Woorden zijn moeilijk te vinden. Ik wrijf met mijn hand door mijn haar en vloek. En ik blijf maar staren... Ik vind de juiste woorden niet (als die er al zijn)... Veel sterkte in deze moeilijke tijden.
Het onderwerp is verplaatst van chitchat naar algemeen. Dit omdat dit uiterst trieste onderwerp zeker niet tussen de diverse luchtige topics daar thuishoord.
De donkere dagen voor kerst, helaas voor u wel erg letterlijk. Ook vanuit ons onze oprechte deelneming en we wensen jullie veel sterkte en steun aan/bij elkaar toe.
Het gaat met niet zo gemakkelijk af om mijn oprechte deelmening te wensen. Op 15mei heeft mijn vrouw ook deze wereld verlaten. Ik hoop dat je zoals ik, de nodige steun van je kinderen krijgt en kunt geven want ik weet dat julie dat zullen kunnen gebruiken. Het toeval wil dat ik nu juist deze nacht voor het eerst terug van haar gedroomd heb.
Veel sterkte nog
Hubert en dochter Lynn
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Verschrikkelijk, Marc en kinderen!
Ik hoop oprecht dat jullie de kracht vinden om niet neer te zitten, en met veerkracht dit verlies mogen overwinnen.
Hopende dat wij allen daarin kunnen bijdragen,
gerhard
Groets, Gerhard Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500
Comment