Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lap, ik heb het zitten !!!!!!!!

wow krijg je kippenvel van. Ben dus al 2 keer door het oog van de naald gekropen! De laatste internationale zending was via taxipost, en daar ook geen problemen mee gehad.

De les die ik uit deze thread leer is dat UPS te vermijden is als de pest!
    Ik leef met je mee hoor!

Comment

In alle eerlijkheid zou ik zeggen alle transporteurs zijn te mijden als de pest. Mijn zwaarste probleem ooit was nu wel met UPS. Pakket had een waarde van 100000€ en ze hadden geen idee waar het was en daarenboven als ze niet op tijd leverden verloor ik een deal van 1000000€. Maar uiteindelijk heb ik al problemen gehad met alle transporteurs die ik gebruikt heb. DHL, Fed EX maar ook lokale transporteurs. Ik heb ooit gewerkt voor een distributeur van Spelconsoles en tijdens de eindeljaarsperiode geraakte er elke dag zo een spelconsole zoek tijdens het transport. Dat zegt al wel genoeg he.

Dus als je UPS niet wil moet je eigenlijk zeggen ik wil er geen enkele. Want geen enkele is betrouwbaar.

Maar dat helpt Jan hier niet natuurlijk.
      Uiteindelijk loopt het misschien wel goed af hoor. De eerste keer dat ik bij B&H kocht heb ik wat rondgezocht op het net en toen had ik toch meerdere ervaringen gevonden op het net waar B&H het probleem opgelost had. Hopelijk is dit hier ook voor jou het geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
        Ik heb ooit gewerkt voor een distributeur van Spelconsoles en tijdens de eindeljaarsperiode geraakte er elke dag zo een spelconsole zoek tijdens het transport. Dat zegt al wel genoeg he.
        De kinderen van die transporteurs hadden waarschijnlijk allemaal een spelconsole onder den boom liggen.

Hubert
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Working...
        X