Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus fotografie/photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cursus fotografie/photoshop

Ik ben nu bij Syntra een cursus photoshop 7 voor beginners aan't volgen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog maar bitter weinig meer heb bijgeleerd (les 8 nu geloof ik) dan wat ik al wist door een jaartje zelf met PS te zitten prullen en verder uitleg te lezen in de "boekskes".

Ik hoop op een grotere uitdaging als ik de gevorderden-cursus ook nog ga volgen.

Comment

Re: Cursus fotografie/photoshop

Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
      Ik ben nu bij Syntra een cursus photoshop 7 voor beginners aan't volgen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog maar bitter weinig meer heb bijgeleerd (les 8 nu geloof ik) dan wat ik al wist door een jaartje zelf met PS te zitten prullen en verder uitleg te lezen in de "boekskes".

Ik hoop op een grotere uitdaging als ik de gevorderden-cursus ook nog ga volgen.
      Op dat gebied ben ik een kind van de haastige maatschappij... Mij moeten ze die kennis inlepelen op een gestructureerde manier. Ergens iets lezen en uitproberen tot het lukt is veel te tijdrovend naar mijn gevoel.
      Anderzijds heb ik me daarnet Adobe Photoshop CS "Classroom in a book" aangeschaft waarin, naar verluid, met de basis begonnen wordt en waar dan op voortgebouwd wordt. Volgens de verkoper een goed boek! Mocht in "Showcase" of "Beoordeel mijn foto" blijken dat mijn foto's op niets trekken, laat het me dan weten, dan breng ik het boek wel terug!
      450D en wat prullen

Comment

Working...
      X