Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukken: waar ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Afdrukken: waar ?

    Ook hier een tevreden gebruiker van Photobox... Maar weet iemand of er een afdrukcentrale is die nog groter afdrukt dan het grootste formaat van Photobox (76cm x 51cm)?


    Thanks, Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #17
      Re: Afdrukken: waar ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      De laatste keer moest ik daar wel 1,25 euro kosten bijbetalen, dat is dus blijkbaar veranderd.

      Nu laat ik mijn foto's 20x30cm afdrukken bij www.24h-digitalphoto.com . Ik heb net weer een pakketje (10 stuks) binnengekregen, en die zijn gewoon perfect .

      Daar kost een 20x30cm afdruk 1,49euro (= 2,5 bij Rainbow Color), maar de verzendkosten zijn wel vrij hoog (4,99euro). Maar, als ik bijvoorbeeld 10 stuks bestel, dan doe ik flink wat voordeel tegenover bij Rainbow Color.
      De foto's zijn op hetzelfde papier (Agfa Sensatis) afgedrukt.

      Black B@ndit,
      Gebruik jij het ICC profiel van Agfa of hou je hier geen rekening mee? Bij mij waren de foto's zeker niet kleurecht en de Z/W waren eerder naar de bruine kant.

      Groetjes,
      Rudy
      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

      Comment


      • #18
        Re: Afdrukken: waar ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Rud
        Black B@ndit,
        Gebruik jij het ICC profiel van Agfa of hou je hier geen rekening mee? Bij mij waren de foto's zeker niet kleurecht en de Z/W waren eerder naar de bruine kant.

        Groetjes,
        Rudy
        Bij mij zijn de kleuren hetzelfde als op mijn monitor, en die komt zo uit de doos (Ik heb dus nooit iets afgeregeld aan deze monitor).
        Ik hou dus geen rekening met het ICC profiel van Agfa.

        Op mijn laptop (Sony VAIO) moet ik niet proberen om foto's te bewerken, want die is helemaal anders van kleurweergave. Daarvoor zal ik ooit wel eens één of ander programma moeten kopen, om die juist te zetten, want met de gewone instellingen krijg ik er niet veel van gemaakt .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: Afdrukken: waar ?

          als ik foto's laat afdrukken bij mijn lokale fotograaf
          gebruik ik 't Agfa_sensatis-kleurprofiel

          link


          voor de rest blijf ik nog altijd bij Pixum (www.pixum.be of nl)
          A4 nu aan 1,29€

          heb ook kerstkaartjes besteld met eigen foto
          ze zien er goed uit
          kost maar 2,99€ per 10
          ik heb wel 't kleinste formaat van de 2 genomen
          want die kunnen in een standaardenvelop
          Last edited by Dirtyharry71; 2 december 2004, 14:51.
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #20
            Re: Afdrukken: waar ?

            Bedankt voor de info mannen, ik zal eens proberen met het ICC profiel van Agfa. Al twijfel ik er aan dat dit ook geldig is voor "professional" papier van Agfa. Ik heb die mensen een mailtje hierover verzonden, maar nog steeds geen antwoord .


            Groetjes,
            Rudy
            Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

            Comment

            Working...
            X