Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bye Bye.....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    laten we effe eerlijk zijn:

    De laatste paar maanden word dit forum overspoeld met zaken als: "ik ga trouwen, ik ga op vakantie, ik ben weg, bye bye...

    Dat is toch echt niet nodig ofwel soms?
    Ik en de meerderheid met mij (tenminste dat hoop ik toch want anders gaat het wel erg bergafwaarts net dit forum) zijn geinteresseerd in de foto's of eventuele ervaringen en niet in onzin als dit.

    Anders kan er net zo goed een nieuw forumdeel bijkomen met als titel: Crap of onzin.

    Een jaar geleden was dit een zeer clean forum zonder SPAM als hierboven beschreven staat. waar moet dit toch allemaal?


    Met vriendelijke groeten,

    Ronald Konings
    Do or Do Not, Do not Try...
    Canon Powershot G2

    Edited by - rkonings on 12 August 2002 09:50:41

    Edited by - rkonings on 12 August 2002 09:51:57
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #17
      Als dit enkel een forum voor techneuten wordt zal het echter maar een saaie boel worden denk ik. Niet verkeerd opvatten hoor, maar een beetje afleiding kan geen kwaad meen ik.


      Greetz,
      Tom

      S602
      A201
      http://users.pandora.be/tommy_boy/tommy_boy/

      Comment


      • #18

        laten we effe eerlijk zijn:

        De laatste paar maanden word dit forum overspoeld met zaken als: "ik ga trouwen, ik ga op vakantie, ik ben weg, bye bye...

        Dat is toch echt niet nodig ofwel soms?
        Ik en de meerderheid met mij (tenminste dat hoop ik toch want anders gaat het wel erg bergafwaarts net dit forum) zijn geinteresseerd in de foto's of eventuele ervaringen en niet in onzin als dit.

        Anders kan er net zo goed een nieuw forumdeel bijkomen met als titel: Crap of onzin.

        Een jaar geleden was dit een zeer clean forum zonder SPAM als hierboven beschreven staat. waar moet dit toch allemaal?


        Met vriendelijke groeten,

        Ronald Konings
        Do or Do Not, Do not Try...
        Canon Powershot G2

        Edited by - rkonings on 12 August 2002 09:50:41

        Edited by - rkonings on 12 August 2002 09:51:57
        aan andere reacties te zien sta je vrijwel alleen Ronald.......

        Die SPAM, zoals jij het onterecht benoemd, is het gevolg van de BD-spirit....mensen met gezamelijke hobbies zijn ondertussen closer geworden...en dat juichen wij alleen maar toe ! Of dit echt een achteruitgang van dit forum betekent betwijfel ik ten zeerste !

        Stef

        Ciao, baaikes, CU in the galaxy
        http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

        Comment


        • #19
          Rkonings,

          Als dit ook al niet meer kan dan stel ik voor dat je sub-forum algemeen links laat liggen.

          Bij de weg , nog anderhalf weekje dan ben ik ook weg....

          Canon 6D

          Comment


          • #20
            Stef: Ik denk niet dat dit forum alleen maar door techneuten word gelezen, gezien het ongelofelijke aantal dubble vragen dat je hier ziet. Ik denk ook wel dat je zoiets niet kan vermijden en enige afleiding is nooit weg maar voor afleiding kijk ik dan wel op de "beoordeel mijn foto" gedeelte.

            En of ik vrijwel alleen sta... dat denk ik niet, ik heb al vaker reacties gelezen van andere mebers die het wel ongeveer m,et mij eens zijn. Steker nog: een tijdje geleden werd nog een heel forum topics afgesloten.

            Tom Bombadil: Misschien heb je wel gelijk wel jammer dat er soms ook wel interresante zaken tussen staan.


            Het is niet de bedoeling om hier iemand persoonlijk aan te vallen maar soms lijkt het hier wel een chat-box.

            Met vriendelijke groeten,

            Ronald Konings
            Do or Do Not, Do not Try...
            Canon Powershot G2
            Met vriendelijke groeten,
            Ronald
            www.konings.biz

            Comment


            • #21

              maar voor afleiding kijk ik dan wel op de "beoordeel mijn foto" gedeelte.

              Da's nu net het forum waar veel te leren valt volgens mij....

              Stef

              Ciao, baaikes, CU in the galaxy
              http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

              Comment


              • #22
                Misschien een forum voor de heer rKonings alleen, wie wil ernstig zijn samen met hem kan dan kiezen?

                Wij zijn toch naar het WK geweest!!

                kon het niet laten.

                Comment

                Working...
                X