Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
ben sinds twee maanden in bezit van een acer lmi 1511 met amd 64-3000+/512/60hd/15inc/kaartlezer/DVD-RW en dit voor 1280 euro,een koopje want je krijgt veel waar voor je geld.batterijduur 143 min,de afwerking is degelijk,warmte valt heel goed mee,alleen de 3,7 kg vind ik wat veel en de waarborg is maar mager(een jaar) en de meegeleverde software mag voor mij iets royaler zijn.
maar toch vindt ik deze acer een aanrader
ikzelf heb een ACER 17 inch versie (aspire 1703sm_2.6) 80gb schijfje, dvd-cd-rom-brander, ... maar ik zet wel al mijn fotos op een 160GB externe schijf voor veiligheid!
ben der heel content van! heb hem nu bijna een jaar maar volgend jaar toch kijken voor een apple imac, tegen dan is deze hier museumstuk geworden
Heb op een review vernomen dat de 1703 heel wat problemen oplevert bij het branden van goedkopere dvds. Is dit ook reeds bij jou voorgekomen?
Ben ook op zoek naar laptop en 17" scherm van de 1703 lijkt me zeer aanlokkelijk.
:::: Canon :::: 1D MkII N :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6
Als ik mijn laptop vrijwel altijd als desktop-vervanger in huis gebruik (dus aan het lichtnet), zouden jullie dan toch nog de voorkeur geven aan een Centrino-processor, of biedt een P4 dan voordelen? Qua prijs scheelt het al met al niet zo veel dus zou ik graag van jullie de pro's en contra's vernemen
Comment