Hallo,
Iemand ervaringen met bestellingen bij www.geheugenkaart.be ??
Ge kunt daar oa compactflash kaartjes kopen, via dat bannerke dat hier om de zoveel stappen in de rechterbovenhoek op de site verschijnt
'k Heb daar een paar dagen terug een bestelling gedaan; kort na de online bestelling kreeg ik een bevestigingsmail dat het pakket op ons adres op dinsdag 16 november zou geleverd worden met Direct Pacel Distribution
Helaas, gisteren heel de dag thuis voor noppes thuis gezeten ...
Deze morgen even gebeld met Direct Pacel Distribution; aan de hand van het trackingsnummer konden ze opzoeken waar het pakket bleef, en blijkbaar is het geleverd ergens in Grâce-Hollogne
'k Probeer nu al de godganse morgen te bellen naar "geheugenkaart" in Mechelen, maar de telefoon blijft daar onbeantwoord ... Want, ze moeten contact opnemen met Direct Pacel Distribution om de fout te laten rechtzetten ... en dat kan ik zelf niet doen, want ik ben de afzender niet
Raar toch? Dat ik daar op een gewone werkdag telefonisch geen contact krijg
Op hun site staat bij 'contact' nochthans:
"Als u om welke reden dan ook contact op wilt nemen met de Memory Perfect,
dan kunt u dat doen tijdens kantooruren (08.00-16.00 uur)."
Iemand ervaringen met bestellingen bij www.geheugenkaart.be ??
Ge kunt daar oa compactflash kaartjes kopen, via dat bannerke dat hier om de zoveel stappen in de rechterbovenhoek op de site verschijnt
'k Heb daar een paar dagen terug een bestelling gedaan; kort na de online bestelling kreeg ik een bevestigingsmail dat het pakket op ons adres op dinsdag 16 november zou geleverd worden met Direct Pacel Distribution
Helaas, gisteren heel de dag thuis voor noppes thuis gezeten ...
Deze morgen even gebeld met Direct Pacel Distribution; aan de hand van het trackingsnummer konden ze opzoeken waar het pakket bleef, en blijkbaar is het geleverd ergens in Grâce-Hollogne
'k Probeer nu al de godganse morgen te bellen naar "geheugenkaart" in Mechelen, maar de telefoon blijft daar onbeantwoord ... Want, ze moeten contact opnemen met Direct Pacel Distribution om de fout te laten rechtzetten ... en dat kan ik zelf niet doen, want ik ben de afzender niet
Raar toch? Dat ik daar op een gewone werkdag telefonisch geen contact krijg
Op hun site staat bij 'contact' nochthans:
"Als u om welke reden dan ook contact op wilt nemen met de Memory Perfect,
dan kunt u dat doen tijdens kantooruren (08.00-16.00 uur)."
Comment