Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
indien je er nog niet lang geleden een
Eos 300 D
Nikon D7O of D100
of Pana FZ20
hebt gekocht , kijk dan even op de site
er zijn geschenken te verkrijgen
Canon 300D : 100 euro korting + een cf kaartje van 256 mb for free.
Nikon D70,D100 : 125 euro ???
[edit] Krijg je dan die vermelde kortingen op de site bij aankoop van deze producten of kost zo iets maar 50 of 25 euro lijkt me raar, maar ja ik zit nog maar aan een 1 jaar duits dus zo goed is dat niet[/edit]
Zal wel niet werken als je dit in Duitsland hebt gekocht en in Nederland woont? Of wel....
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
dat van die 25 en 50 euro is de korting die ge in 1 maal moogt opnemen, ge kunt dus uw 125 Euro niet in 1 x besteden maar wel verdelen onder veschillende lenzen, zo heb ik het althans begrepen.
Comment