Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
met professionele site worden sites bedoelt van bedrijven, grote(re) firma's die hun site gebruiken om hun bedrijf aan te prijzen of extra diensten te voorzien naar hun klanten.
met amateur site worden alle sites bedoelt waar geen bedrijf achter zit, die uitgebaat worden door 1 individu of een groepje gedreven hobbyisten
En ja, die zijn dikwijls beter gemaakt dan de "professionele sites"
ene, als ik mij niet vergis, die zattevrienden, die site (in zijn huidige vorm dan) bestaat nog geen volledig jaar en ik denk wel dat dat een groot criteria is om in aanmerking te komen voor site van het jaar
Oorspronkelijk geplaatst door jdm
Wat voor onozele bedoening is dat daar ?????? 1 Belgiumdigital staat bij de amateur sites (zo amateuristisch kunt ge dat hier niet noemen, 't zijn veel profesionele die er een vb mogen aan nemen) en mijn meest favoriete site www.zattevrienden.be staat er niet eens tussen......
Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel
Geprobeerd te stemmen, maar om een of andere reden lukt het niet vanuit Linux. Mozilla onder Linux niet ondersteund, zeker?! Heel kortzichtig van de webmaster.
Comment