ik werk al vrij lang met een php script op mijn site om foto's te laten zien. Werkt op zich vrij simpel en makkelijk, maar nu hoor ik steeds vaker dat mensen problemen hebben. Er zouden fouten instaan, zelf heb ik hier eigenlijk geen last van. Maar de bezoekers zijn toch nog altijd het belangrijkst. Dus ik zou willen overschakelen naar een anders script of een andere manier om mijn foto's te presenteren op m'n site.
Nu zijn er 1001 mogelijkheden en zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Omdat ik nu toch met een nieuwe lay out bezig ben wil ik het script of wat anders ineens mee integreren in de site.
Mijn vraag is dus nu, wie weet of gebruikt een handig en overzichtelijk script, mag ook html pages zijn om z'n foto's te presenteren.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben al heel veel scripts tegen gekomen, maar of wel te moeilijk om te configureren of wel totaal niet overzichtelijk enz enz
Iedereen alvast enorm bedankt.
grtz Frans
Nu zijn er 1001 mogelijkheden en zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Omdat ik nu toch met een nieuwe lay out bezig ben wil ik het script of wat anders ineens mee integreren in de site.
Mijn vraag is dus nu, wie weet of gebruikt een handig en overzichtelijk script, mag ook html pages zijn om z'n foto's te presenteren.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben al heel veel scripts tegen gekomen, maar of wel te moeilijk om te configureren of wel totaal niet overzichtelijk enz enz
Iedereen alvast enorm bedankt.
grtz Frans
Comment