Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weinig reactie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: weinig reactie

imho: kodak is geen nikon of canon en dan interesseert het de meeste niet...

@hubert: neen ik wil geen proficiat, hoe komt het dat dat in je opkomt, eigen gevoel??

en wat ik bedoel met persoonlijke ervaringen is natuurlijk ruim bedoeld, "wat denken jullie van dat toestel" bvb. "zou het een goede koop zijn" bvb.

Neen, ik verwacht geen duidelijke oplossing voor mijn vragen na 1 uur maar wou hiermee duidelijk maken dat de topics onmiddellijk en veel gelezen worden maar er niet op gereageerd wordt.

en dezelfde vragen: ik heb specifiek jullie mening gevraagd over een specifiek toestel, als dat geen duidelijke vraag is

maar enfin: ik heb zelf mijn plan getrokken en op basis van de info die ik gevonden heb een keuze gemaakt, hopelijk een goede keuze.

groetjes allemaal en als het me lukt om eens een fatsoenlijke foto te maken zal ik hem wel posten

fabiacombi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabiacombi
      imho: kodak is geen nikon of canon en dan interesseert het de meeste niet...

fabiacombi
      Inderdaad, Kodak is niet Nikon of Canon. Daaaruit volgt automatisch dat ik met een beetje ondervinding met Canon weinig zinnigs kan zeggen over Kodak. Het heeft namelijk geen zin dat ik ga posten dat je een ander merk moet kiezen want dat Kodak op niets zou trekken, dat weet ik namelijk niet, nooit mee gewerkt. Vermits er hier op het forum waarschijnlijk veel meer mensen met Nikon of Canon materiaal zitten en op dezelfde wijze denken moet je inderdaad wachten tot er iemand passeert die wel met Kodak werkt, dat is het enige probleem denk ik.
      Hopelijk krijg je op je volgende vragen meer respons maar dan wel respons waar je iets aan hebt. Succes gewenst
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Mijne beste Fibiacombi,

Als ik op uw publiek profiel ga kijken zie ik dat je 8 postings gedaan hebt,
        er daar heb je der dan al enkele van gebruikt om te klagen dat er niet snel genoeg reactie komt.

ik zou daar willen op antwoorden dat het ook voor de zoveelste maal is dat we deze vragen zien horen en lezen, indien je de moeite getroost en over een zoekende geest beschikt dan zit dit forum en zeker ook dprevieuw.com boordevol informatie. Vergelijkende tests , ervaringen van gebruikers noem maar op. Indien je snel antwoord wenst is een acurate vraagstelling ook een grote hulp, op de vraag wat zou ik kopen reageer ik ni meer, ik steek daar geen tijd meer in omdat het toch niks uithaalt. De meeste mensen kopen zelfs na advies, toch wat ze in gedachten hadden. Dat is trouwens iets zeer typisch de meeste stellen een vraag om daar dan het antwoord op te krijgen dat ze eigelijk graag zouden horen en hun beslissing kan staven.

Ik zou dus willen besluiten met de raad lees in het begin veel en vorm je een goed idee over wat je wenst te fotograferen. Besef dan dat er meer veeleisende takken van de fotografie bestaan die een grote inbreng vragen van materiaal en dus ook financieel. De stelling van het is de fotograaf die het doet is maar voor een deel waar, de technische kant heeft zeker een belangrijke inbreng zowel van het gebruikte materiaal als van de technische en theoretische kennis van de fotograaf.

Nog veel fun met de hobby;
        Last edited by Digipics357; 12 november 2004, 10:11.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Met alle respect voor jullie vragen, maar als we dit al voor de vijfendertigste keer lezen, kan je ons (lees : anciens) toch niet kwalijk nemen dat er eens geen reaktie komt??
          Ik zal nog degelijk wel reageren , als ik naar mijn normen een zinnig antwoord kan geven. en zin heb. Overigens zou ik benieuwd zijn, of de klagers ooit aan 5000 posts komen, reken een minuut per post om ze te schrijven, das dus bijna 4 dagen posts maken!! Je moest eens weten hoeveel tijd er hier al in posts gegeven is door een kleine groep mensen.
          Wat op den duur ook op je zenuwen werkt, zijn posts zoals welke camera moet ik kopen, waarom zijn mijn fotos onscherp... enzovoort, meestal zonder voldoende inhoud om een juist antwoord te geven. Een beetje de search engine gebruiken doet al wonderen denk ik.
          Vriendjespolitiek? denk het niet, maar wat je nooit kan voorkomen is het vormen van kleinere groepen mensen die met mekaar optrekken.
          En nu houden we ons hart vast voor de volgende lading Aldi camera kopers.
          Last edited by Rudy; 12 november 2004, 08:56.

Comment

@Rudy,

Mooi man, dat is nou precies wat ik bedoelde...

Ik heb ook een Kodak DC 4800 dus als iemand wat vraagt over een Nikon D70 of Canons EOS 300D, tja, wat moet ik dan zeggen
            Nikon D70 + Tamron 28-300

http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

Comment

19 replays op 423 lezingen, ....... daar teken ik voor.

Comment

21 replys!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
                  21 replys!!
                  Met 19 zou ik al tevreden zijn.

Comment

Nu weet ik niet of ik gelijk heb (en ik ga ook niet beweren dat het zo is)
                    Maar zou het kunnen dat er veel mensen als newbie op het forum komen kijken?

En dat die nieuwelingen dan eigenlijk nog geen vragen hebben gesteld maar dat ze zijn komen kijken of er al geen antwoorden klaar liggen.

Hierdoor kijken ze dus rond met z'n allen maar geven ze geen antwoorden op de threads...

Zou het kunnen...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
                      Nu weet ik niet of ik gelijk heb (en ik ga ook niet beweren dat het zo is)
                      Maar zou het kunnen dat er veel mensen als newbie op het forum komen kijken?

En dat die nieuwelingen dan eigenlijk nog geen vragen hebben gesteld maar dat ze zijn komen kijken of er al geen antwoorden klaar liggen.

Hierdoor kijken ze dus rond met z'n allen maar geven ze geen antwoorden op de threads...

Zou het kunnen...?

Natuurlijk ....
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik ben zelf ook kersvers op dit forum, en heb inderdaad ook zelf een vraag gesteld -ohja over die 300D & D70- ik heb er mijn antwoord op gehad, doch was hier zelf niet helemaal tevreden mee en heb ze dan ook maar in de winkel getest, en ben er nog steeds niet uit welke ik ga kopen.

Als je zulke vragen stelt, kan men je op weg helpen, maar het grootste deel zal je altijd zelf moeten.Ik ben zelf ook langs dat topic gegaan, maar als ik er geen antwoord op heb, zwijg ik gewoon. Dit is veel beter dan verkeerde informatie meegeven. En je mag meestal ook een antwoord verwachten als je zelf een beetje actief bent en meewerkt.

Ik heb namelijk ook eerst zelf veel onderzoekswerk vericht , oa. op dpreview, veel gelezen, gevraagd en rondgehoord... Ik denk dat het grootste deel nog echt uit jezelf moet komen.
                        Canon 300D
                        Canon 18-55mm
                        Canon 70-300mm

Comment

Ik wou nog even aanvullen dat het getal bij 'bekeken' waarschijnlijk ook de zoekrobotten (zoals google) meetelt die regelmatig het forum afscannen en natuurlijk ook de niet geregistreerde lezers meetelt die zowiezo niet kunnen posten... Veel mensen die nu forumlid zijn, zijn ooit begonnen op het forum door het lange tijd ongeregistreerd te volgen... momenteel zie ik ongeveer 50 aktieve forumleden en nog eens 45 anonieme lezers die ofwel geen lid zijn ofwel niet ingelogd zijn ofwel zoekrobot zijn...

wim
                          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

misschien komt het omdat dit onderwerp ook al 135 keer behandeld is?
                            is geen kritiek
                            maar ik heb zelf ondervonden
                            dat hier ooit
                            al veel besproken is
                            is altijd goede tip
                            eerst eens te zoeken
                            en dan een vraag te stellen
                            succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @nneke
                              misschien komt het omdat dit onderwerp ook al 135 keer behandeld is?
                              is geen kritiek
                              maar ik heb zelf ondervonden
                              dat hier ooit
                              al veel besproken is
                              is altijd goede tip
                              eerst eens te zoeken
                              en dan een vraag te stellen
                              succes

Een waarheid als een koe Anneke!!

En moeten we tot in de treurne toe haast iedere dag herhalen,... herhalen... herhalen...

Geloof me, dat is zeer vermoeiend en demotiverend.

-Gebruik eerst uw handleiding(vele mensen lezen dat elfs niet!)
                              -Dan hier Het archief (ZOEK KNOP) is de grootste schat aan info over digitale fotografie van de Benelux, gebruik hem en je bent DAGEN zoet!
                              -Als je het dan nog niet gevonden hebt(onwaarschijnlijk ) stel dan uw vraag.

A.U.B.
                              Last edited by teddy-bear; 12 november 2004, 15:41.

Comment

Wat mij ook soms stoort is de pusherige, ongeduldige manier waarop mensen hun vragen stellen (bedoel niet jou hoor Fabiacombi maar in t algemeen) , vervolgens kan er geen bedankje af en zie je ze hier nooit meer terug.

Comment

Working...
                                X