Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weinig reactie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: weinig reactie

    Meestal reageer ik niet op zulke topics.
    Fiacombi, ik vind dat jij véél te vlug en lichtgeraakt hebt gereageerd. Je vraag was ook niet zo duidelijk gesteld. Een échte vraag was het niet.
    Maar, waarom reageer ik nu wél? Wel, ik voel mij duidelijk aangesproken.
    Volgens jou is er niet gereageerd omdat je nieuw bent.
    Wel ik stel voor dat jij hier eens gaat kijken:


    Eindelijk is mijn album af. Maar... ik kan het niet laten van altijd wat bewerkingen te doen. Hier zijn er enkelen. Ik zie nu dat de onderste foto niet optimaal is, maar de verbetering zal iets voor deze avond zijn. Mijn album kan je bekijken op: http://ana-carmen.fotopic.net






    Ben ik een nieuwbie? ik dacht het niet.
    Moet ik beginnen uitmaken? ik dacht het niet.
    Ben ik treurig? ik dacht het niet.
    Vind ik het leuk? ik dacht het niet.
    ....
    Dus, hiermee wil ik gewoon ff duidelijk maken.
    Zit niet te kappen verdorie.
    BD is gewoon veel te groot.
    Je KAN gewoon niet op alles reageren. Lezen tot daar toe, maar reageren?
    Ik denk dat iedereen een job heeft, iedereen zijn bezigheid heeft.
    Iedereen reageert waar hij/zij zin in heeft en zinvol acht.
    Ik zal nooit reageren op een vraag over een toestel. Waarom? omdat ik er niets van ken. Mag ik het dan niet lezen? Oh jawel, zo leer ik heel veel, en ik weet niet waarom jij hier bent, maar ik? ik ben hier zoals vele duizenden anderen om te leren.
    En wat Marjo zegt, als je hier langer zult vertoeven zal je weten dat het een waarheid is als een bus. Velen komen hier vragen om iets of wat, om een bewerking om een site en zo, dan zit je met verschillende mensen bewerkingen te doen, en hoor je er nooit iets meer van.
    Is dat leuk? ik dacht het niet.

    Dus zoals je ziet heb ik hierboven twee topics aangehaald. Eentje in showcase met op dit moment 164 views en twee reakties. Moet ik treurig zijn? neen hoor ik ben gewoon die twee mensen heel dankbaar.
    In mijn andere topic 92 views en géén enkele reaktie. Moet ik daarom gaan roepen en een topic starten? neen hoor. Daar heb ik het voordeel dat die niet na een halve dag al op pagina twee gaat staan, dus... laten staan en als mensen er iets willen op zeggen, ben ik heel blij, doen ze dit niet, oké dan is dat zo.
    Dus mijn raad van tante Kaat, geniet van het prachtige weer, zit niet te lang achter de verslaafde PC en trek wat mooie foto's

    Comment


    • #32
      Re: weinig reactie

      Zoals aangegeven in een andere draad, is er inderdaad een probleem. Van de 5000 gebruikers is er maar een fractie die regelmatig(meerdere malen per dag) aanmeld op het forum. Door het grote aantal gebruikers, krijg je wel veel posten. Het is regelmatig dat, als je 's morgens een draad opend, dat die 's avonds reeds op de 2de pagina zit. En uit het zicht is uit het hoofd. Ik stel voor dat er misschien een draad kan geopend worden met suggestie, hoe dit misschien opgelost kan worden.
      We krijgen dan misschien een positieve, opbouwende reeks posten ipv een aantal die op hun p*k of andere dingen getrapt zijn imdat ze niet snel genoeg reactie kregen.

      Hubert
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #33
        Re: weinig reactie

        Ik ben sinds april/mei toevallig op dit forum beland omdat ik een digitaal fototoestel wou aankopen en hier eens mijn licht wou opsteken. Ik moet zeggen dat ik sindsdien een aantal vragen gepost heb, in de ogen van heel veel mensen waarschijnlijk heel domme vragen, maar ik heb altijd reactie gehad en vond altijd dat men moeite deed om me op weg te helpen en dingen uit te leggen. Misschien heeft het ook te maken met de manier van vraagstellen. Hoe duidelijker de vraag, hoe gemakkelijker het is om te antwoorden. Dus bedankt mensen voor jullie geduld met de newbies zoals ik.

        Dominique

        Comment

        Working...
        X