Ik maakte me over ‘t laatst de bedenking of rondhangen op dit forum geen ernstige gevolgen kan hebben voor het zoeken/vinden van een eigen stijl. De aanleiding was het bekijken van foto’s van todd hido, meer bepaald deze: https://www.instagram.com/p/CCuanYMA...um=share_sheet
Welke reactie zou deze foto op dit forum krijgen? Ik zou meteen geantwoord hebben: “nog even de horizon recht zetten en je hebt een prachtige foto!”
Maar hij doet dat dus niet. Dat is een keuze.
Juiste keuze of niet dat doet er nu niet toe.
Het aantal mensen die op BD commentaar geven is vrij beperkt tegenwoordig. Dus ik zie hier wel een ‘gevaar’.
Feedback vinden we allemaal heel belangrijk, maar is ook een valkuil.
Mensen die hierover willen filosoferen en dan vooral over het vragen van feedback, daar rekening mee houden tot op zekere hoogte maar uiteindelijk toch jouw eigenheid bewaren: ik kijk uit naar jullie comments!
Voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen dit forum, integendeel! Alleen denk ik dat we soms ook moeten stilstaan bij deze aspecten.
Welke reactie zou deze foto op dit forum krijgen? Ik zou meteen geantwoord hebben: “nog even de horizon recht zetten en je hebt een prachtige foto!”
Maar hij doet dat dus niet. Dat is een keuze.
Juiste keuze of niet dat doet er nu niet toe.
Het aantal mensen die op BD commentaar geven is vrij beperkt tegenwoordig. Dus ik zie hier wel een ‘gevaar’.
Feedback vinden we allemaal heel belangrijk, maar is ook een valkuil.
Mensen die hierover willen filosoferen en dan vooral over het vragen van feedback, daar rekening mee houden tot op zekere hoogte maar uiteindelijk toch jouw eigenheid bewaren: ik kijk uit naar jullie comments!
Voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen dit forum, integendeel! Alleen denk ik dat we soms ook moeten stilstaan bij deze aspecten.
Comment