Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervanging voor fotopic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vervanging voor fotopic



    * Gratis
    * 100Mb (maar meer als je het zou nodig hebben),
    * albums zijn extern linkable zonder watermark (in tegenstelling tot pixagogo)
    * makkelijke URL (www.pictureparking.com/gallery/<<yourname>>, www.pictureparking.com/user/<<yourusername>>)
    * publieke albums of afgeschermd met paswoord (your choice)

    En nog een voordeel: een eenvoudig mailtje naar support@pictureparking.com verhelpt meestal binnen een paar dagen eventuele tekortkomingen of zorgt voor de implementatie van je suggesties.

    We hebben nog een aantal ideeen voor toekomstige uitbreidingen maar moeten er eens tijd voor vinden/maken (bv: skinable albums)
    Last edited by nightowl; 3 november 2004, 18:08.
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

    Comment


    • #17
      Re: Vervanging voor fotopic

      @Hombre :

      Ik zit al anderhalf jaar bij Pixagogo en betaal er 45 euro voor. Nooit problemen met deze provider en direct linking is toegestaan
      Kortom aan deze zijde een zeer tevreden gebruiker
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #18
        Re: Vervanging voor fotopic

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        Misschien iemand ervaringen met Pixagogo?

        Wel €50 per jaar, maar onbeperkte opslag en, eerlijk gezegd vind ik de albums van pBase wat ouderwets in vergelijking met de frisse Pixagogo.
        Of direct linken toegestaan is, weet ik niet zo 1-2-3.
        Ben tot nu toe een tevreden gebruiker.
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #19
          Re: Vervanging voor fotopic

          Kan Lightyear alleen bijvallen, voor €43,- 400mb, en daarvan maximaal 260 in gebruik gehad, gaat nog 11 maanden mee, voor ik weer via het veilige Paypall een donatie mag doen.
          www.Pbase.com Ideaal? Ik weet het niet, maar wel erg makkelijk!
          Last edited by Thor; 4 november 2004, 14:29.
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment


          • #20
            Re: Vervanging voor fotopic

            Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
            Ik zit al anderhalf jaar bij Pixagogo en betaal er 45 euro voor. Nooit problemen met deze provider en direct linking is toegestaan
            Kortom aan deze zijde een zeer tevreden gebruiker
            En hier telt hetzelfde voor mij.

            Groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #21
              Re: Vervanging voor fotopic

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
              Dat is tegenwoordig de beste oplossing om foto's te laten zien op een forum

              Kan je daar ook albums aanmaken en die dan aan anderen laten zien?
              Piewiep

              Comment


              • #22
                Re: Vervanging voor fotopic

                Oorspronkelijk geplaatst door Luca P
                Kan je daar ook albums aanmaken en die dan aan anderen laten zien?
                Dat is in elk geval mogelijk via PictureParking (www.pictureparking.com). Ik denk bovendien dat we een behoorlijke snelheid halen en zoals gezegd: aan mogelijkheden ontbreekt het ons niet en zeker niet als je er eentje mist: dan maken we het gewoon bij. Alle suggesties zijn overigens altijd welkom (mailadres staat op de website).
                Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                Comment


                • #23
                  Re: Vervanging voor fotopic

                  Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
                  www.PictureParking.com

                  * Gratis
                  * 100Mb (maar meer als je het zou nodig hebben),
                  * albums zijn extern linkable zonder watermark (in tegenstelling tot pixagogo)
                  * makkelijke URL (www.pictureparking.com/gallery/<<yourname>>, www.pictureparking.com/user/<<yourusername>>)
                  * publieke albums of afgeschermd met paswoord (your choice)
                  PictureParking is alleen gratis in de try-out periode. Normaal slechts 2 weken, nu tijdelijk voor een periode van één jaar. Daarna betalen dus.
                  Meer info op hun prijslijst.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Re: Vervanging voor fotopic

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                    PictureParking is alleen gratis in de try-out periode. Normaal slechts 2 weken, nu tijdelijk voor een periode van één jaar. Daarna betalen dus.
                    Meer info op hun prijslijst.
                    PictureParking is gratis geworden. Daarom is de prijslijst ook uit het menu verdwenen. Als die nog ergens gelinkt staat : geef me aub een seintje want dat is _NIET_ meer correct. PictureParking is gratis tout court.

                    Daarnaast heb ik van enkele mensen (waarvoor dank) de opmerking gekregen dat 200Mb handiger zou zijn dan 100Mb omdat zeker geen beperkingen te hebben als je veel foto's hebt. We hebben dan ook onmiddelijk de site aangepast: vanaf nu krijgt elke gebruiker standaard 200Mb. Gratis dus.

                    Overigens: om alle misverstanden te voorkomen is ook de tekst van de prices.php pagina aangepast (ook al komt die naar mijn weten niet meer voor op de site).

                    Voor alle duidelijkheid: PictureParking is een hobbyproject van een vriendenkring en geen commercieel bedrijf - we proberen wel een professionele site aan te bieden en vinden service het allerbelangrijkste.

                    We hopen jullie er te mogen begroeten als leden. En zoals steeds zijn alle opmerkingen en suggesties welkom - mensen die het geprobeerd hebben, hebben gemerkt dat we luisteren.
                    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Vervanging voor fotopic

                      @nightowl
                      Ik zal dit vanavond ook aanpassen in de sticky. Goed om weten en horen !
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: Vervanging voor fotopic

                        Via de FAQ van PictureParking ben ik op de prijslijstpagina terecht gekomen. Ondertussen zijn de gegevens aangepast en blijkt PictureParking wel degelijk gratis.

                        Bedankt voor de rechtzetting en het aanpassen van de bewuste pagina, Nightowl!
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #27
                          Re: Vervanging voor fotopic

                          Ik zit nu bij Imageshack.
                          Maar als ik een foto link naar een site, dan kan men daar de rest van mijn foto's ook bekijken. Toch?
                          Bijvoorbeeld, je link is http/img59/dscn304. (geen echte link)
                          Als je dan het gedeelte "dscn304" er afhaalt, kom je volgens mij bij de index pagina van jouw foto's.
                          Je krijgt dus niet te zien, "Forbidden ....etc".

                          Kan ik een foto linken zonder dat men mijn overige foto's kunnen achterhalen?
                          Piewiep

                          Comment


                          • #28
                            Re: Vervanging voor fotopic

                            Oorspronkelijk geplaatst door Luca P
                            Kan ik een foto linken zonder dat men mijn overige foto's kunnen achterhalen?
                            ik kan je niet verderhelpen met de specifieke case van ImageShack, maar in het algemeen kan je foto's die publiek beschikbaar zijn in een album niet afschermen (waarom zou je dat ook willen?). Ik neem aan dat je je foto's wel in verschillende albums kan onderbrengen en het ene (waaruit je wil linken) publiek beschikbaar maken en het andere beschermen met een paswoord ?
                            Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Vervanging voor fotopic - Gratis 1 maand proberen bij Pixagogo!

                              Bedankt aan alle trouwe Pixagogo-gebruikers die hier hun tevredenheid hebben uitgedrukt!

                              Voor alle andere bezoekers van deze thread die het graag zelf eens willen proberen verdubbelen we alvast graag de standaard proefperiode van 14 dagen naar 1 maand: surf naar www.pixagogo.com/privilege en tik code 3QU3-264A in.

                              Veel plezier, en commentaar altijd erg welkom!

                              Paul (van Pixagogo)
                              650diesel etc.
                              "There's nothing like adding a touch of chaos to an existing state of confusion."

                              Comment

                              Working...
                              X