Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukservice

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ah eindelijk antwoord gekregen van Kruidvat.
    Er is geen beperking op het aantal foto's upload per bestelling.
    Handig om te weten dus.

    Comment


    • #17

      Ik ben aant wachten op de foto's van pixum.nl, ik zal je iets laten weten als ze hier zijn...


      Ik ben er ook benieuwd naar, ik heb daarstraks ook een testreeks besteld bij Pixum. Leuk toch 10 gratis foto's!
      groetjes,
      Kristien

      Olympus E500
      take the time it takes so it takes less time...
      www.pnh.be

      Comment


      • #18
        Ik heb verleden week mijn 10 gratis foto's van pixum gekregen en ik ben zéér tevreden van de kwaliteit !

        Wel spijtig dat de foto's maar 10*13.5 groot zijn, ook al had ik 10*15 besteld !
        Groetjes
        Kristien

        Homepage : http://www.voetenvegen.be
        Helpdesk : http://www.onlinehelpdesk.be/

        Comment


        • #19
          Originally posted by jmvanos
          Ik heb overigens in een andere topic gelezen dat je de foto's niet mag teruggeven als je niet tevreden bent, schijnt in de Algemene Voorwaarden te staan...
          In de voorwaarden staat dit (artikel 4):

          Foto-afdrukken, die niet aan de redelijke verwachting van de opdrachtgever beantwoorden, worden tegen de betaalde prijs teruggenomen, mits het aantal terug te nemen afdrukken in alle redelijkheid staat t.o.v. de totale opdracht of, indien het een technisch tekortschieten zijdens HEMA betreft en overdrukken technisch mogelijk is, naar keuze van de opdrachtgever opnieuw afgedrukt, een en ander mits de klacht binnen 7 dagen na afleverdatum wordt ingediend. Deze service is uitsluitend van toepassing in geval van gelijktijdig “ontwikkelen en afdrukken” van fotomateriaal en het afdrukken van middels Sm@rtview aangeboden materiaal en niet in andere gevallen, nabestellingen daaronder uitdrukkelijk begrepen.

          Als het wat flets is kun je dus niet klagen... alleen als het echt helemaal fout is gegaan ("overdrukken technisch mogelijk is")...

          Comment


          • #20
            agfa heeft ook een goede sevice .je kan zelfs kiezen waar je zal afhalen . in je gemeente bij welke kranten winkel ze zullen klaar liggen.

            Comment

            Working...
            X