Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shootingday Lommel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar is het verzamelpunt en hoe laat ?

    Voor zover ik uit een aantal replies heb kunnen destilleren ergens op de weg vanuit Luikgestel naar Lommel centrum om 12 uur.

    Is dit juist of niet ?

    Zou velen van u wel weer eens willen ontmoeten, maar Lommel is GROOT, in iedergeval in oppervlakte.

    Lommelse Sahara, ja een niet al te uitnodigend en inspirerend landschap en weinig echt inspirerende plekjes. Zou er overigens best willen wonen, lekker zonder 'stess',

    jacques.

    Comment


    • jacques, om 12h en waar? de locatie staat in een ander topic (ook iets met schooting-day en Lommel).
      De lucht ziet er hier al bepaald veelbelovend uit (de eerste stukjes blauw verschijnen)

      Comment


      • Zippo

        Ik ben de hele week al duizelig, maar had gehoopt dat het nu wel over zou zijn. Helaas.....

        Ik durf de reis van hier naar Lommel zo niet aan, dus moet ik me helasas afmelden. Sorry dat het ik me zo laat afmeld.

        Ik geloof dat de weersverwachtingen goed zijn voor vandaag, dus heel veel plezier jullie allemaal. En ik ben benieuwd naar de albums

        groetjes
        Anja
        Nikon / Tamron

        Comment


        • de verzameling vindt plaats om 12u. aan De Soeverein, de nieuwe evenementenhal en ligt in de sportveldenstraat.

          Ligt niet ver van het voetbalstadion (dat ook erg goed aangegeven is).

          de Sportveldenstraat is een zijstraat van de Gestelsedijk, de weg van Luyksgestel naar Lommel toe (hence, Gestelsedijk)

          tot straks allemaal.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • Het is aan de speeltuin dat we samenkomen, want aan de Soeverein zal geen plaats zijn wegens de MTB tocht!
            De speeltuin ligt eerste links van je als je de Sportveldstraat indraaid. Op die parking komen we dan samen, was al vernoemd eerder hier!!!
            Op dit moment is de lucht nog wat betrokken hier.

            Tot straks!

            Monique

            Comment


            • Voor de Erik was het in ieder geval een drukke start. Het was aanschuiven geblazen om het boek gesigneerd te krijgen.



              Voor de rest hoop ik dat jullie een leuke namiddag hadden. Er was in ieder geval behoorlijk wat volk.

              Ik moest (en moet) koffers pakken. Nog leukere vooruitzichten.

              mvg,
              peter

              Comment


              • Laten ze die sukkelaar toch bijna op de grond gaan zitten om een boek te tekenen En niemand die op het idee komt even zijn rug te lenen als steun. Jamaaaar mannen t'is lijk een collega zaliger altijd zei" er is geen jeugd niet meer hoogstens nog een beetje bouillon"
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment

                Working...
                X