Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreemd zaakje: betaling op basis van database.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vreemd zaakje: betaling op basis van database.

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    Beste seppuku,

Indien we emails krijgen van hotmail adressen ed met niet gsm-nummers, of telefoontjes waarbij de nummeridentifivicatie is afgeschermd en ik op het schermpje ANONIEM krijg, dan worden de artikelen niet op rekening verzonden maar dan worden de artikelen na betalingsontvangst verstuurd. Indien de betrokkene het op rekening wil hebben wordt er eerst een externe database geraadpleegd. Dit ter voorkoming dat ik de geleverde bestelling zelf mag gaan betalen omdat er nooit éne euro komt, dat kinderen artikelen gaan bestellen en hun ouders die vervolgens kunnen terug zenden of gaan betalen of dat het zoveelste pakje wordt geleverd bij een bepaalde persoon die het slachtoffer is geworden van iemand die er lol in heeft om taarten, bloemen, pizza's en andere artikelen op dat adres te laten leveren.
    Beste Otto,

Ik begrijp je standpunt volkomen. Je moet je natuurlijk indekken tegen louche figuren en grapjassen. Ik ben blij dat ik via deze weg toch nog een antwoord gekregen heb.
    Aan de andere kant moet je begrijpen dat ik mijn zuurverdiende centjes ook niet zomaar aan gelijk wie kan geven voor ik ook maar iets gezien of in handen gehad heb.
    Nu, na een aantal positieve reacties over je service in deze thread en via pm, heb ik toch maar mijn bestelling geplaatst, waarna ik een email kreeg dat ik eerst moest betalen, alvorens het pakje verzonden werd. Blijkbaar ben ik mijn louche imago nog niet kwijt . Mijn account is nochtans voorzien van een geldig Telenet-emailadres (waarbij Telenet de eigenaar ervan kent) en een toegewezen gsm-nummer... Deze morgen zijn de centjes dan via onlinebankieren overgeschreven, dus nu wacht ik vol spanning... Hopelijk komt het pakje nog voor het weekend toe.

seppuku.

Comment

Toch nog even melden aan de BD-gemeeenschap dat de scheefgelopen communicatie ondertussen rechtgetrokken is en ik nu zelf de hier door verschillende mensen aangehaalde kwaliteit van Otto's service heb mogen ervaren.

seppuku.

Comment

Ook ik heb een vraag gesteld bij otto,over een lens,en de dag nadien al telefonisch beantwoord.
        Bestelling dan per telefoon doorgegeven .
        Dus tot nu toe zeer positief.
        Imac en Canon... de max

Comment

Ik heb ook net een CF kaart besteld en snel geleverd gekregen. Zelfs vooraleer ik betaald heb. Dat soort vertrouwen in de klant vind je niet veel meer. Ik ben dus zeer tevreden over geheugenkaart.be.

Comment

Working...
          X