Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Creative Suite Tour ook in België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Adobe Creative Suite Tour ook in België

    Mooi dat jullie tussen de lijntjes kunnen lezen, mannen.

    Maar: zo’n seminarie is ook meer dan een reclamestunt, je kunt er echt wel iets van opsteken, die Guy van Adobe kent zijn vak. En als je een probleem hebt: je mag daar elke vraag stellen.

    Hihi: het is geen toeval dat die “toeren” meestal in een bioscoop plaatsvinden. Het blijft wel een voorstelling hee. Een interactieve, dat wel.

    In alle geval: ik ga er graag heen. (slecht vel dat ik ben, kom ik altijd een beetje te laat toe, doe ik alsof ik mijn uitnodiging vergeten af te printen ben, en ga op de eerste rij zitten, daar waar toch geen volk zit, want in de cinema blijven de voorste rijen het langst leeg)

    Maar als ik dan eens eens een vraag stel, op nog geen 3 meter van hun neus, waar die mannen het wat moeilijker mee hebben, zetten ze graag een grappig muziekje op, doen alsof de stroom uitvalt, vertellen ze dat ze nog niks gegeten hebben, (een belegd groodje graag!) doen ze alsof ze je engels niet verstaan, en richten ze zich naar de zaal of er andere vragen zijn.

    Dat is het ideale moment om het over Photoshop te hebben, en eerlijk gezegd: voor mij persoonlijk blijft dat de enige reden waarom om die show toch een feest is.

    Hihi.

    Comment


    • #47
      Re: Adobe Creative Suite Tour ook in België

      Ik ben gisteren naar die in Kortrijk geweest.

      Volledig NL, ook de foldertjes

      Ik vond het best interessant.. Het werd gegeven door een nederlander die de producten goed beheerst. Idd niet te veel aandacht voor Photoshop als dusdanig maar toch.. enkele demo's kleuren veranderen, subject uit achtergrond lichten was toch interessant. Zo een uitgebreide demo van wat Illustrator en Indesign doen is ook altijd meegenomen.

      Ik me ook laten verleiden tot de aanschaf van een Wacom Intuos3 A5 (Dear Santa...). Ik had gehoopt dat Wacom ook de Cintix zou toenen maar helaas lagen er enkel foldertjes (nl).

      Wat mij betreft is het toch geen verloren dag geweest
      ___________________________________

      Comment

      Working...
      X