Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoek te huur of te leen DIASCANNER

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: zoek te huur of te leen DIASCANNER

    Hoeveel moet je er scannen?
    Ik heb een Epson Perfection 750 die top is voor zoiets maar die wordt niet uitgeleend of verhuurd.
    Zit wel op 15km van mechelen.
    Nikon D700, wat glas en Sony RX100
    BD2424BE
    Klik voor meer!

    Comment


    • #17
      Re: zoek te huur of te leen DIASCANNER

      Ik heb zo een goede 2000 dia's te doen...

      Ziet er een leuk toestel uit - hoe lang zou je doen over 2000 dia's?

      Comment


      • #18
        Re: zoek te huur of te leen DIASCANNER

        dat is een link van acht jaar geleden. Als die nu nog te koop staat is die zeker verstoft.
        er moet hier ook ergens een topic zijn van iemand die zijn diaprojector heeft omgebouwd om zijn dia's te digitaliseren via ziojn camera, met vrij goed resultaat. evne googlen helpt je misschien.
        Deze persoon leende die opstelling ook uit aan geinteresseerden.

        Oorspronkelijk geplaatst door sailor Bekijk bericht
        Zie in koopjeshoek:
        o.a. http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=57543


        Gr,

        sailor
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #19
          Re: zoek te huur of te leen DIASCANNER

          Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
          dat is een link van acht jaar geleden. Als die nu nog te koop staat is die zeker verstoft.
          er moet hier ook ergens een topic zijn van iemand die zijn diaprojector heeft omgebouwd om zijn dia's te digitaliseren via ziojn camera, met vrij goed resultaat. evne googlen helpt je misschien.
          Deze persoon leende die opstelling ook uit aan geinteresseerden.
          Oud topic.
          Ik heb de hele evolutie doorlopen bij het digitaliseren. Van prutsen tot goede scans.
          Er gaat niks boven een échte diascanner, dat gedoe met de Aldi diascanners van tegenwoordig voor €95 of die omgebouwde projectoren is puur système D

          Paul (Nikon 5000 ED met SF-21)

          Huren is een goede oplossing (ik verhuur niks maar er zijn links daarvoor op BD te vinden).
          Waarom niet ???? Na gedegouteerd te zijn door iemand die het nodig vond om zijn diakartonnetjes met nietjes te moeten repareren scan ik ook niet meer, een Nikon 5000 met feeder werkt zodanig nauwkeurig dat hij vastloopt. Iedere keer miserie om de dia er weer uit te krijgen, soms softwarematig. Een Reflecta met lader-invoer heeft daar waarschijnlijk geen last van.

          Comment

          Working...
          X