Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De digitale fotograaf in zijn/haar blootje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De digitale fotograaf in zijn/haar blootje

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
    k*t opmerking die niks ter zake doet ... foei ... was je klavier af !!

Ook al ben ik het helemaal niet eens met de vergelijking. Persoonlijk maak ik ook heel veel foto's als ik 'bezig' ben. Gewoon omdat ik weet dat het met niets kost. Dat was voor mij trouwens de hoofdreden om over te schakelen op digitaal.

Ik zit zo gemiddeld aan 1 goeie op 50 a 100 stuks ... en het interesseert me geen bal. Zolang er elke 50 of 100 maar 1 echt goeie tussen zit
    Ok , mijn opmerking is wel hard maar toch terecht, als je de prententie hebt om 95% van de mensen hier op het forum in hun hemd te zetten dan mag je toch wel tegenwind verwachten. Gewoon zijn foto's trekken op niets, de meesten hier met een compact toestel doen beter. En Perruch die 1 op 50 of 100 is inderdaad een mooi streefdoel als je je foto's wil tonen.

Comment

Een beetje laat om nog in deze thread te vallen, alles is reeds gezegd, de standpunten zijn ingenomen.
      Het enige wat ik nog wil toevoegen ... don't worry be happy
      Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikeniks
        Ok , mijn opmerking is wel hard maar toch terecht, als je de prententie hebt om 95% van de mensen hier op het forum in hun hemd te zetten dan mag je toch wel tegenwind verwachten. Gewoon zijn foto's trekken op niets, de meesten hier met een compact toestel doen beter. En Perruch die 1 op 50 of 100 is inderdaad een mooi streefdoel als je je foto's wil tonen.

And again, toont gij is resultaat?
        en digitaal 1/100 is doenbaar, maar wa zijt ge dan aant doen? carp aan t produceren. Niks meer....
        Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
        Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorent
          digitaal 1/100 is doenbaar, maar wa zijt ge dan aant doen? carp aan t produceren. Niks meer....
          Misschien is het een kwestie waar je zelf je lat legt.

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

1/100 is echt wel laag, da wil zeggen da er 99 zijn die op niks trekken
            en we spreken dan over 1 onderwerp he.
            Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

euh, ik weet heb geen recht meer van spreken hier want mijn foto's trekken toch op niets.

ik wil hier een aantal BD'ers uitnodigen voor volgende opstelling

circuitfoto voor een opdrachtgever
              je krijgt 3 ronden en ze moeten er allemaal beeldvullend en scherp opstaan.
              als je dan aan een 1/100 werkt heb je toch een serieus probleem denk ik.
              maar nogmaal wie ben ik hé
              il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
              Sport & Event Photography

Comment

1/100 is echt wel laag, da wil zeggen da er 99 zijn die op niks trekken
                en we spreken dan over 1 onderwerp he.
                ja zeg, ik was begonnen met een reactie op iemand die zijn eigen zo hoog inschat maar als je zijn foto's bekijkt zijn er eigenlijk 100 op 100 die niet voor publicatie geschikt zijn.
                Ik ben dik tevreden met 1/100 wat niet wil zeggen dat ik er al eens niet met 10/100 thuiskom. Om over circuitfoto's te spreken daar durf ik wel zeggen met 70 à 80 /100 thuis te komen maar dat is gewoon bandwerk.
                Op http://marnik.fotopic.net/ vind ik gene enkele goeie circuitfoto en zijn dergelijke publicatie die het de andere fotografen stilaan steeds moeilijker maken om nog geloofwaardig te blijven in bv Zolder. Maar er is beterschap op komst met een lijst die sommige individuen volledig zullen boycotten terwijl nieuwelingen toch wel kansen gaan krijgen.
                Alleen zal ik niet zo hoog van de toren blazen, en ook ik heb een analoog verleden.
                Last edited by spikeniks; 25 oktober 2004, 17:30.

Comment

and again, ge hebt blijkbaar ervaring op zolder?
                  laat dan is werk zien....

(nu hoop da ge ni behoort tot de coole fotografen - zijnde de fotografen waarmee k best wel overeenkom - anders stelt ge mij nu diep teleur)

Nog een kleine toevoeging : k ken een ander forum, waar na iedere autosportwedstrijd tientallen fotos gepost worden. Wil je erbarmelijke kwaliteit, ga dan daar is zien.

(en neen, mijn fotos zijn niet goed, da weet k, ma i don't care)
                  Last edited by Ntone; 25 oktober 2004, 17:38.

Comment

and again, ge hebt blijkbaar ervaring op zolder?
                    laat dan is werk zien....

(nu hoop da ge ni behoort tot de coole fotografen - zijnde de fotografen waarmee k best wel overeenkom - anders stelt ge mij nu diep teleur)
                    ja dan is dat maar zo, maar als je meer wist van wat men van plan was, zou je ook maar al te graag bepaalde subjecten daar willen weghouden

Comment

ik wil daar subjecten weghouden, da is zo. En die mensen beginnen het stillekesaan door te krijgen...
                      ma das zwaar OT.
                      Intresse, pm me maar

Comment

ik wil daar subjecten weghouden, da is zo. En die mensen beginnen het stillekesaan door te krijgen...
                        ma das zwaar OT.
                        Intresse, pm me maar
                        ja ze gaan er volgend jaar met de grove borstel doorgaan. awel dat zeggen ze al 2 jaar.
                        afwachten dus maar
                        il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
                        Sport & Event Photography

Comment

zal gana tijd worden.
                          16jarigen mogen niet in de boxen, maar wel in de pitstraat, met een compactje etc etc
                          OK, de grootte van eht materiaal doe er ni toe, maar ondertussen schieten de autosportwebsites als paddestoelen uit de modems, en is iedereen fotograaf/journalist

Comment

digitale fotografie brengt fotografie terug naar de roots.
                            gewoonweg een beeld maken van de leefwereld.
                            foto als spiegel of als venster?

Comment

Hopla, we zijn weer bezig zè mannekes...

welles, nietes, welles, nietes, welles, nietes...en mijn papa is toch de coolste ter wereld...nah!
                              Hou toch eens op! Grow up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                                digitale fotografie brengt fotografie terug naar de roots.
                                gewoonweg een beeld maken van de leefwereld.
                                huh?

Nergens is de afstand tussen de roots van fotografie en nu groter dan bij digitale fotografie...

Comment

Working...
                                X