Re: Kan mij iemand raad geven? [nu met de FOTO ! + dringend,MOD]
Iedereen heel fel bedankt voor zijn medewerking. We hebben er 3 versies uitgekozen deze van Havezet, Teddy-bear en deze van Jeff welke ik via e-mail gekregen heb.
Het was inderdaad geen gemakkelijke opgave. Toch bedankt en wees voorzichtig iedereen.
Dit is tragisch, 20 jaar jong en dan...
Ik ken de persoon niet maar toch grijpt me dit aan, dit doet me nadenken...
Oprechte deelneming voor de nabestaanden.
Aan de mensen die een poging deden om de foto te verbeteren
Sorry voor off-topic maar dit raakt me...
Deze draad zie ik liever niet daar hij mij doet terug denken aan een 5-tal maanden terug, toen mijn vrouw mij, onze dochter en de rest van de wereld verliet.
Mijn oprechte deelneming en ik voel echt met de nabestaanden mee.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Het is inderdaad niet te begrijpen hoe zo een jong leven plotseling uit deze wereld verdwijnt. Wij mensen kunnen daar niet bij met ons verstand, maar toch zet het ons direct tot nadenken. Deze morgen reed ik weer naar mijn werk en als je dan ziet hoe een aantal chauffeurs rijden ....
Daarom, geniet iedere dag en doe geen ander kwaad. Doe een ander niet aan wat je zelf niet graag hebt (de wijze raad van mijn Opa). De wereld verbeteren begint bij jezelf.
Ze was heel blij met de foto's, ik heb haar zelfs laten zien hoe het er hier aan toe ging. Iedereen bedankt ook om mij te helpen. Ik heb wel kennis van photoshop maar dat moet nog groeien
Comment