Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Goeie vraag, in Nederland is dit makkelijk te krijgen, hier in België echt wel een probleem
Wat zou nu de oorzaak zijn van dit verschil? Ik heb mijn camera's al meer dan 45 jaar verzekerd zonder enig probleem, slechts één keer was men moeilijk doordat de schade meer was dan de waarde, maar ze waren vergeten dat een camera plus lens meer ward is als de verzekerde waarde van de camera en de al lang verzekerde lens.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Inderdaad, in Nederland is dit veel gemakkelijker allemaal.. en betaalbaar.
Hier in België daarentegen niet te betalen als je wat deftig materiaal hebt.
Ik zat aan meer dan 1000 euro per jaar...
Comment