Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stem op argus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

    Ik vind echt niet dat men zich nog meer moet gaan bezig houden met slotjes of wissen, ik heb de link aangeklikt en gestemd, weliswaar niet op de foto van de vraagsteller
    In die zin was de topic voor mij informatief, ik kende die wedstrijd immers niet.

    Zou het geen goed idee zijn om hier ergens in een sticky topic bvb. aankondigingen en informatie van fotowedstrijden te plaatsen ?
    Ik kan me best voorstellen dat hier vraag naar is.
    Mark (300D)

    Comment


    • #17
      Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

      Ik heb de foto's bekeken vanuit het oogpunt van de wedstrijd, vanuit technisch en compositorisch standpunt en daarna vanuit het standpunt van "wat vertel ik". En dan heb ik een foto gekozen. Van wie ie is weet ik niet.
      Dat iemand van BD vraagt voor hem/haar te stemmen is niet het punt. Is de foto het waar om op gestemd te worden?

      Comment


      • #18
        Re: Stem op mij!! Niet op Gunther!! (Mod: lees mij)

        Ik dacht toch wel dat iedereen groot en wijs genoeg is om uit te maken of dat hij wenst te stemmen op a) een collega BD-er of b) de beste foto.
        Bovendien geeft dergelijke topic wel een vervormd beeld. Der zullen er beslist wel zijn die hun stem uitgebracht hebben naar aanleiding van deze topic, maar NIET op degene die erom vraagt. Deze andere stemmers zullen het echter niet zo snel in de topic laten merken om niemand voor het hoofd te stoten.


        Dit stemmen ronselen komt overal voor. Kijk maar eens (of beter niet) naar bijvoorbeeld bigbrother, miss belgie, idool ....... Daar mag het publiek ook stemmen, en wat die mensen er allemaal niet aan doen om stemmen te halen, ongeloofelijk
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment

        Working...
        X