Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aandachtsvestiging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: aandachtsvestiging

    Oorspronkelijk geplaatst door skylane2
    Ik heb trouwens géén Kazaa of dergelijke, and heb zowel Adaware als SpyBots geinstalleerd en tevens Norton Internet Security, terwijl ik elke dag mijn virussscanner laat lopen, ik heb dus alle mogelijke tegenmaatregelen genomen en nog slaagt deze figuur erin mijn PC te hacken...
    Skylane2
    Het is niet voldoende om enkel anti-spyware en anti-virus software te installeren en uit te voeren, het is ook van zeer groot belang uw Windows up to date te houden met de laatste patches die beschikbaar zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: aandachtsvestiging

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
      Het is niet voldoende om enkel anti-spyware en anti-virus software te installeren en uit te voeren, het is ook van zeer groot belang uw Windows up to date te houden met de laatste patches die beschikbaar zijn.
      Absoluut, en zelfs dan nog, want winXP mag dan wel een ingebouwde firewall hebben, als hij uit staat ben je d'r niks mee natuurlijk. En bestands- en printerdeling kan je ook best uitschakelen. Enfin, 't komt er op neer dat een win OS standaard installatie zo lek is als een zeef. En da's een belediging voor die zeef eigenlijk.
      NaXX

      Comment

      Working...
      X